רבינוביץ׳ וסולומון מנצרת עילית הצטרפו למ.ס ל-4 שנים

מ.ס אשדוד צירפה היום ל-4 שנים שני קשרים צעירים מנצרת עילית מהלאומית. אוהד רבינוביץ בן ה-21 ואביב סולומון בן ה-22. סולומון: "נעשה דברים יפים העונה וניתן לקהל סיבה טובה להגיע למגרשים".
רבינוביץ׳ וסולומון מנצרת עילית הצטרפו למ.ס ל-4 שנים

מ.ס אשדוד צרפה עוד שני שחקניי רכש. אוהד רבינוביץ׳ ואביב סולומון, מנצרת עילית. השניים עברו לאשדוד וחתמו על חוזים ארוכי טווח בני 4 שנים כל אחד.

רבינוביץ׳, בן ה21, הוא קשר ששיחק במדי נצרת עילית מהלאומית, שנותרה בלאומית לאחר משחקי מבחן נגד הירידה. הוא נחשב כישרון ובמ.ס אשדוד רוצים לתת לשחקן דקות משחק. רבינוביץ היה מהבולטים בקבוצתו, אבל הוא מעוניין להתקדם לליגת העל. אביב סולומון לעומתו הוא בן -22, משחק כקשר התקפי, שאף הוא היה מהטובים יותר בקבוצה מהליגה הלאומית בעונה האחרונה.

סולומון אמר לאחר החתימה: "אני שמח שהגעתי למועדון כמו מ.ס. אשדוד, שנותן אפשרות ביטוי לשחקנים צעירים. אני בטוח שיחד עם אוהד רבינוביץ' וכמובן סגל השחקנים המצוין שנמצא פה והצוות המקצועי שלא צריך להרחיב עליו, נעשה דברים יפים העונה וניתן לקהל סיבה טובה להגיע למגרשים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך