במכבי אשדוד/באר טוביה מחכים לטפירו עד ה-15 בחודש

במכבי אשדוד/באר טוביה, מחכים לתשובת מאיר טפירו על ההצעה שנתנו להם, עד ה-15.6. אח"כ ירגישו חופשיים לנהל מו"מ עם מאמן אחר. מאחורי הקלעים כבר לא מחכים. בינתיים גם לא מחתימים שחקנים זרים וישראלים.
טפירו וסיימון
טפירו והזר המצוין צ'ייס סימון.

מי שמצפה לדעת מה כיצד תסתיים "סאגת" מאיר טפירו ומכבי אשדוד/באר טוביה, מסתמן כי לא יצטרך לחכות הרבה, מכסימום עד ה-16 בחודש יוני. כמו שזה נראה בקבוצה יחכו לתשובה מהמאמן עד תאריך זה.

כזכור הונחה הצעה חדשה בפני טפירו לאימון מכבי אשדוד/באר טוביה, הצעה נמוכה בכ-30 אחוזים. בתוך ההצעה גם השתתפות כשחקן בהפועל באר טוביה בשכר, שיחד יגדיל למעשה את הסכום אותו הרוויח טפירו בעונה שעברה. טפירו סירב להצעה אז ועדיין לא מקבל אותה. זאת למרות שיש גורמים שמנסים לגשר בין הצדדים.

בקבוצה תחמו את ההצעה בתאריך. ה-15 ביוני, חודש זה. דהיינו בעוד כשבוע. אח"כ ירגישו מבחינתם חופשיים לחפש מאמן אחר מתוך הרשימה שיצרו, מולי קצורין, גיא גודס, שרון דרוקר ורמי הדר. או מהרשימה השנייה של אלעד חסין, שרון אברהמי, עופר ברקוביץ' ורועי חגאי. אבל כמו שזה נראה מאחורי הקלעים כבר מועברים מסרים לחלק מהמאמנים הללו.

בגלל שאין מאמן אין גם החתמות שחקנים. שחקנים ישראלים וזרים, עדיין לא צורפו. לדוגמא שחקן כמו צ'ייס סיימון שרוצים מאוד, אבל מחכים לזהות המאמן. בקבוצה לא ירצו לחכות כאמור ועד שבוע הבא יפעלו באופן רשמי וגלוי להביא מאמן אחר.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך