דעי את העומד מולך בחופה

הבנת צרכיהם האישיים של החתן והכלה טמונה בהכרות עם התמהיל האישיותי שלהם, ותבניות ההתנהגות שלהם בעתות של ארגון משימות ובמצבי לחץ. אבחון הצרכים האישיים של כל אחד מבני הזוג באמצעות חישוב נומרולוגי, עשוי לסייע לבני הזוג לבנות גשר של הבנות ורצונות משותפים, ולהטביע חותם של שיתוף ואחדות שיהווה יסוד מצוין לבניית הקשר בהמשך, על מנת לאבחן את הרצונות והצרכים של כל אחד מבני הזוג.
כותבת באשדוד אונליין

הבנת צרכיהם האישיים של החתן והכלה טמונה בהכרות עם התמהיל האישיותי שלהם, ותבניות ההתנהגות שלהם בעתות של ארגון משימות ובמצבי לחץ. אבחון הצרכים האישיים של כל אחד מבני הזוג באמצעות חישוב נומרולוגי, עשוי לסייע לבני הזוג לבנות גשר של הבנות ורצונות משותפים, ולהטביע חותם של שיתוף ואחדות שיהווה יסוד מצוין לבניית הקשר בהמשך, על מנת לאבחן את הרצונות והצרכים של כל אחד מבני הזוג.

להלן מספר טיפים שנגזרו מחודש החידה העברי ובו מוטבעות התכונות האישיות של האדם:

ילידי חודש ניסן
מדובר באנשים קורקטיים, החושבים במהירות רבה. יש להם בעיה בדחיית סיפוקים, הם עצמאיים ויודעים להגדיר יעדים. חשוב להם לנתב לדרך שלהם, רוצים מאוד שיאזינו להם ויפעלו על פי רצונותיהם. יש להיות קשובים ולהעניק להם את הבמה במקומות בהם ניתן.

ילידי חודש אייר
מדובר באנשים רגישים ואינטואיטיביים מאוד, בעלי חוש אסתטי מפותח הזקוקים לחיזוק ולהקשבה. היחד נותן להם עוצמה וכוח. יש לפרגן להם ולא להאיץ בהם, לתת להם במסגרת האפשר זמן ארוך לארגונים.

ילידי חודש סיוון
מדובר באנשים יצירתיים, כריזמטיים ורגישים, בעלי חוש הומור מקסים ואמפתיה חברתית מיוחדת. לתחושה הכללית סביבם יש השפעה משמעותית מאוד על מצב רוחם. יש להעניק להם סביבה תומכת ותשומת לב, לא לתת משמעות לפרטים הקטנים, אלא לכוון אותם להתבונן בתמונה השלמה.

ילידי חודש תמוז
אנשים אלו זקוקים ללוחות זמנים קבועים מראש לסדר ולארגון, שהכול יהיה צפוי וידוע מראש. הם מסתדרים היטב עם המוכר והידוע וחוששים מאובדן של שליטה. יש לתת להם לקחת מנהיגות בתחושה שהכול בשליטה.

ילידי חודש אב
כאן מדובר באנשים ורבליים מאוד, בעלי קצב מחשבה מהיר. יש להשתדל להיות קשוב לדבריהם ולרעיונותיהם ולמצוא זמן איכות לישיבה משותפת.

ילידי חודש אלול
אנשים רגישים הזקוקים לפרגון רב. יש להם אינטליגנציה רגשית גבוהה, נוטים לספק את צרכי הסביבה ולחוש מתוסכלים מחוסר סיפוק רצונותיהם. הם נוהגים לפזר סביבם אהבה, לפעמים על חשבון עצמם ואינם מצפים לתמורה מלבד למידה של הערכה ופרגון, יש להיות קשובים אליהם במיוחד.

ילידי חודש תשרי
אנשים אלו רגישים, פרפקציוניסטים וביקורתיים כלפי עצמם וכלפי הסביבה. יש להם נטייה להקשיב ולחלק עצות פרקטיות וטובות לכולם. יש להשרות רוגע סביבם ואם יש להם חששות וחוסר אונים, להשתדל שלא להלחיץ אותם לקחת החלטות.

ילידי חודש חשוון
מדובר באנשים אחראיים ומסורים אשר לוקחים המון אחראיות על הכתפיים, יש להם ערכי משפחה לתפארת והם קשובים לצרכים מסביבם. הם מעט מופנמים רגשית וחשוב להם שיכבדו ויעריכו אותם. יש לחלוק עימם מעט מתחושת האחריות.

ילידי חודש כסלו
אנשים טובי לב, אשר נותנים מכל הלב ובאהבה, מנהיגים מלידה. הם בדרך כלל רגועים ושלווים, אך אם הם יוצאים מהאיזון אזי יש להם נטייה להתפרץ. הם וורבליים מאוד וחשוב להם שיראו, ישמעו אותם ויקבלו מהם השראה. יש לתת להם תחושה של בטחון ושלווה.

ילידי חודש טבת
אנשים עצמאיים אשר יודעים לקחת שליטה, להגדיר יעדים ולנהל פרויקטים מתחילתם ועד סופם. חשוב להם לנתב לדרך שלהם. יש לאפשר להם לקחת שליטה, להעניק להם במה ראויה.

ילידי חודש שבט
מדובר באנשים בעלי אינטליגנציה רגשית גבוהה, בעלי נטייה אסתטית מפותחת מאוד ורגישות בתחום זה. הם מעניקים חום ואהבה סביב. יש בראש ובראשונה לדאוג לכך שהם מצויים בסביבה מזינה ותומכת, ולתת להם את הזמן שלהם.

ילידי חודש אדר
מדובר באנשים חייכנים ומאירי פנים, יש להם אמפתיה חברתית מיוחדת. לתחושה הכללית סביבם יש השפעה משמעותית מאוד על מצב רוחם. יש להעניק להם תחושה חיובית, חום ותשומת לב.

אשמח לענות לשאלות המופנות למייל editsultan10@gmail.com אדית סולטן, נומרולוגית, קבלית ואסטרולוגית, נייד – 052-8335784

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך