הפנינג סיום עונה במ.ס אשדוד

למעלה מ- 800 שחקנים מבית הספר לכדורגל והשלוחות של מועדון ספורט אשדוד במתנ"סים הגיעו בליווי בני משפחותיהם, לחגיגות ההפנינג השנתי של המועדון שסיכם את עונת 2016-17 במסורת מרהיבה ומפנקת שהחלה כבר בעונה הקודמת.האירוע היה הצלחה ומחמאה גדולה למחלקת הנוער של מועדון ספורט אשדוד בראשות היו"ר, מנדל דוידוביץ, המנהל האדמיניסטרטיבי, חיים בנישו, מנהלת תחום הקהילה והרכזת החברתית, בריג'יט דוקהן, שהנחתה את האירוע ועוד רבים וטובים אשר עושים כל השנה את מלאכתם בשקט ובצנעה מאחורי הקלעים ולמען ילדי כולנו. אגב ימי שיירשם עד 15.6.17 יזכה בהנחה של 250 ש"ח ברישום לעונה הבאה.
הפנינג סיום עונה במ.ס אשדוד

הפנינג סיום עונה של ביה"ס לכדורגל

כמדי שנה התקיים השבוע הפנינג סיום העונה של ביה"ס לכדורגל ושלוחות המתנ"סים בהשתתפות מאות ילדים ובני משפחותיהם

למעלה מ- 800 שחקנים מבית הספר לכדורגל והשלוחות של מועדון ספורט אשדוד במתנ"סים הגיעו בליווי בני משפחותיהם, לחגיגות ההפנינג השנתי של המועדון שסיכם את עונת 2016-17 במסורת מרהיבה ומפנקת שהחלה כבר בעונה הקודמת.

את האירוע הובילו: אוהד יפרח, מנהל בית הספר לכדורגל עם צמד עוזריו, אלון חסידים ודורון אודיז, לצד צוות המאמנים המסור והמקצועי.

האירוע היה הצלחה ומחמאה גדולה  למחלקת הנוער של מועדון ספורט אשדוד בראשות היו"ר, מנדל דוידוביץ, המנהל האדמיניסטרטיבי, חיים בנישו, מנהלת תחום הקהילה והרכזת החברתית, בריג'יט דוקהן, שהנחתה את האירוע ועוד רבים וטובים אשר עושים כל השנה את מלאכתם בשקט ובצנעה מאחורי הקלעים ולמען ילדי כולנו.

את האירוע המרגש פתחו הילדים עם שלל פעילויות והפעלות מגבשות ומהנות, מבית חברת "א.א תלתן", וכאן המקום להודות לעודד, שמלווה אותנו כבר למעלה משנתיים בשלל אירועים והפעלות.

כשבין לבין הייתה הזדמנות נפלאה לחזק את הקשר בין הילדים, ההורים וכלל חברי ההנהלה של עמותת מועדון ספורט אשדוד, שהגיעו ליהנות בעצמם ביחד עם בני משפחותיהם וחבריהם.

כדי לחזק את האמרה כי הצבא צועד על קיבתו, התפנקו אורחי ההפנינג בשלל דוכני מזון ושתייה אשר היו חלק מהאירוע המושקע, שהמשיך בטקס חלוקת מדליות לכל שחקני המחלקה על שנתנו עונה מצוינת ומלאה בהישגים והצלחות חברתיות, ערכיות ומקצועיות, וכמובן, גם טקס שחקנים מצטיינים בקבוצות בית הספר אשר נתן קול תרועה חגיגי לסיום העונה המרשימה וחוצת הגבולות, והתקווה היא לזכות לשחזר כבר בעונה הבאה. אגב ימי שיירשם עד 15.6.17 יזכה בהנחה של 250 ש"ח

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך