מוחמד גאדיר ואיתי לוי עלו כמעומדים במ.ס אשדוד

במ.ס אשדוד ממשיכים לחפש שחקנים לעונה הבאה. אחד השמות שיכול לבוא בחשבון הוא מוחמד גאדיר מהפועל באר שבע, אם זו כמובן תשחררו. נראה כי עם איתי לוי מאשדוד נערכה שיחה. מו"מ עם סירושטיין, אבל עדיין אין סיכום.

במ.ס אשדוד ממשיכים לחפש שחקנים לחיזוק הקבוצה. בקבוצה ישבו עם רן בן שמעון ושמו של החלוץ, מוחמד גאדיר מהפועל באר שבע ובעבר מכבי חיפה ובני סכנין עלה. גאדיר לא קיבל מספיק דקות משחק ואם באר שבע תהיה מוכנה להשאילו לעונה, נראה כי מ.ס אשדוד עשויה להיות אחת הקבוצות שתשמח לקלוט אותו.

שם אחר שאיתו ככל הנראה  כבר שוחחו הוא איתי לוי מגן הפועל כפר סבא. לוי הוא מגן שיכול לשחק בצד שמאל ובצד ימין וייתכן מאוד כי בשל כך הוא עשוי להצטרף. כמובן ששני המגנים הפותחים היו ויישארו לעונה הבאה, טום בן זקן, קפטן הקבוצה וקרלו ברוצ'יץ', הזר היחיד שנשאר באשדוד.

בקבוצה נפגשו עם הבלם מיקי סירושטיין. כרגע אין הסכמות, אבל המו"מ יימשך. גם את הבלם השני, חאתם עבד אלחמיד רוצים להשאיר בקבוצה והועברה אליו הצעה, כשהוא אמור לתת תשובה.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך