מאוריסיו ברוסו ועבאד עשויים לעזוב את עירוני ק"ש

לאחר ההחתמה של החלוץ ההולנדי האסלביינק, קריית-שמונה תיאלץ לשחרר את אחד משני השחקנים הזרים, ברוסו או קורדיירו. קורדיירו שיחק באשדוד ובהצלחה גדולה ושמו עלה כבר בעבר. פרסומים שגם עבאד אף הוא מקרית-שמונה מועמד.
מאוריסיו ברוסו ועבאד עשויים לעזוב את עירוני ק"ש

קרית-שמונה תשחרר ככל הנראה את מאוריציו קורדיירו או דידייה ברוסו ואולי את שניהם. לאחר ההחתמה של החלוץ ההולנדי נייג'ל האסלביינק, היא תיאלץ לוותר על אחד משניהם לפחות.

עם צירופו,  של ההולנדי לקריית-שמונה   בשבעה זרים, כשמותר רק 6 זרים. לכן אחד הזרים שכבר נמצאים בקבוצה (הוחתמו 4 חדשים שלא ישוחררו כמובן), בניהם קורדיירו, ישוחררו.

קורדיירו בעבר היה שם מאוד חזק שבאשדוד רצו, אבל בקריית-שמונה לא הסכימו וכשהסכימו דרשו סכומים גבוהים. עכשיו עם שיחוררו הצפוי, ייתכן כי תפתח שוב אופציה להבאתו. אגב השחקן והקבוצה היו מרוצים מאוד מההתקשרות עת שיחק השחקן בליגה הלאומית והיה מהבולטים בסיבוב השני. קורדיירו גם רצה להישאר ולא לעזוב, אבל כרטיסו היה שייך לקריית-שמונה.

שם אחר שפורסם הוא אחמד עבאד גם הוא מקרית שמונה, אבל גם מכבי פת בעקבותיו ולא ברור אם מדובר ברצון של סוכנו להעלות את מחירו.

עסקת העברתו של אופיר מרציאנו לסקוטלנד קרובה מתמיד. באשדוד מרוצים מאוד מיואב ג'ראפי  והוא יהיה השוער הראשון וגם בעונה הבאה. לכן יאפשרו לאופיר מרציאנו שגם לו הייתה עוניה מצוינת בבסקוטלנד לעבור לשם, כולל אפשרות עסקת מכירת כרטיסו לקבוצה הסקוטית שלו, שעלתה לליגה הראשונה, היברניאן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך