אובידו הובאן החליט לא לחכות לבאר שבע

אובידו הובאן, שנמצא ברשימות של מ.ס אשדוד, הודיע לקבוצתו, הפועל באר שבע כי לא יחכה להצעה שלהם והוא עוזב. קבוצות בארץ ובניהן מ.ס אשדוד רוצה אותו. אבל יש לו גם הצעה מקלוז' הרמונית. התפתחויות בקרוב.
אובידו הובאן החליט לא לחכות לבאר שבע

אובדיו הובאן, שחקנה הרומני של הפועל באר שבע אלופת המדינה ונבחרת רומניה, הודיע לקבוצתו כי לא יחכה יותר להצעה שלהם, אם תגיע וכי הוא עוזב. מבחינת השחקן כנראה נמאס  מהסחבת של האלופה בעניינו ולא היה מוכן יותר לחכות עם חוסר ההחלטיות.

בהובאן מתעניינות לא מעט קבוצות בארץ, בינהן גם מ.ס אשדוד. הוא מופיע ברשימות של המאמן רן בן שמעון, שהיה מאוד רוצה לראותו בקבוצה. באשדוד יודעים שהובאן יתאים מאוד לקבוצה ויוסיף בעיקר כח וניסיון.

אבל יש לו גם הצעה מקלוז’ הרומנית. הצעה מפתה שכוללת כסף וחזרה הביתה לארצו . לקלוז' יש לקראת העונה הבאה שאיפות גדולות להתמודד על תואר האליפות, והתקציב שלה צפוי לעלות משמעותית.  מבחינתו, נמאס מהסחבת של האלופה בעניינו ולא היה מוכן יותר לחכות עם חוסר ההחלטיות. על כן הוא הודיע לקבוצה שהוא מבחינתו מתקדם הלאה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך