בהייה מחיפה ו-ולס מספרד מועמדים למ.ס אשדוד

במ.ס אשדוד ממשיכם לעבוד. בקבוצה מעוניינים באדילסון בהייה מהפועל חיפה ופראן ולס מאלמריה בספרד. המו"מ עם סירושטיין נמשך והמגעים עם אלחמיד וגנט גם. רומן מיחאי ומאוריציו קןרדיירו עליהם פורסם ב"אשדוד אונליין" בתמונה. גם מועמדתם של פריירה והובאן טרם ירדה עדיין. גורם בקבוצה דחה על הסף את שמו של יובל אבידר מסכנין.

במ.ס אשדוד ממשיכים לעבוד לקראת העונה הבאה. אומנם טרם הוחתם שחקן חדש, אבל מאחורי הקלעים עובדים כל הזמן.

שני שמות חדשים עלו לאחרונה הראשון הוא אדילסון בהייה מהפועל חיפה. באשדוד ראו את השחקן כמה פעמים בשלושת המפגשים של הקבוצה מול הפועל חיפה. המדובר בשחקן שיכול לעזור מאוד. שם נוסף שהוא פראו ולס מקבוצת אלמריה מספרד. הוא משחק כקשר אחורי ב-4 השנים האחרונות של הקבוצה וגם בקרית-שמונה רצו אותו.

רומן מיחאיי ממכבי פ"ת ומאורייו קורדיירו, מקרית-שמונה, שני חלוצים, עליהם פורסם בלעדית "באשדוד אונליין", הם שמות שמדברים עליהם וייתכן שגם נבדקה עלותם, מול סוכנם. נראה כי כבר נעשתה פניה לקריית-שמונה. אגב שם אחר שגורם בקבוצה דחה על הסף הוא יובל אבידור חלוץ סכנין שכבש 7 שערים בעונה שעברה והיה מלך שעריה.

בקבוצה נעדיין לא ויתרו על שני שחקנים אשר בינתיים נראה כי יישארו בקבוצותיהם. המדובר באובדיו הובאן מבאר שבע וקלאודימיר פריירה. נראה כי גם אם יישארו, ברור לשניים כי באשדוד יקבלו יותר דקות משחק. לכן עדיין לא נסתם הגולל על סיכוייהם להגיע.

בקבוצה ממשיכם לנסות להשאיר גם את בלמי הקבוצה. עם מיקי סירושטין יש מו"מ. נראה כי הבלם קיבל הצעה ואמור להשיב עליה. גם על אלחמיד יש לחץ להישאר ונעשתה פניה גם לקבוצתו גנט. אבל ברור שיש קבוצות נוספות המעוניינות בשחקן.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך