דרוקר, פרנקו, גודס והדר מעומדים לאשדוד..ואולי טפירו

במכבי אשדוד/באר טוביה, החלו לחפש מאמנים. ההחלטה היא ללכת על מאמנים בכירים, בשכר שפוי. השמות הם דרוקר, גודס, פרנקו והדר. אם אלו לא יגיעו, יעברו לשמות הבאים ברשימה, חסין, ברקוביץ', חגי ואברהמי. אגב אם מאיר טפירו יקבל את ההצעה שהונחה לפניו, הוא יקבל את המינוי.

ביום שאחרי "סאגת טפירו", בה הודיע מאיר טפירו כי הוא לא מקבל את ההצעה שלא מכבי אשדוד/באר טוביה ולמעשה קיבל מהקבוצה מכתב פיטורין, מחפשים באשדוד מאמן חדש.

כבר אתמול ישבו ראשי הקבוצה והכינו רשימת מועמדים. ההחלטה היא ללכת על מאמנים בכירים, להם יוצע חוזה במספרים של טפירו. המאמנים הם שרון דרוקר, גיא גודס, רמי הדר ודני פרנקו. מה שמעניין הוא שאם מאיר טפירו יחזור בימים הקרובים, למעשה עד לאחר החג ויקבל את ההצעה שניתנה לו על ידי הקבוצה, התפקיד יהיה מיד שלו וייתכן לשתי עונות.

השמות האלה אגב, עלו בעונה שעברה לפני החתמת טפירו. נערכה איתם שיחה ולבסוף הוחלט ללכת על טפירו שנחשב דמות מאוד מוערכת באשדוד. אם המאמנים שברשימה לא יגיעו, יש כבר רשימה נוספת של שמות נוספים שאחד מהם יגיע.

ברשימה הזו מופעים המאמנים, עופר ברקוביץ', אלעד חסין, שרון אברהמי ורועי חגי. אגב רועי חגי מאוד מזכיר את המקרה של טפירו. מאמן צעיר שמקבל הזדמנות.  חגי כבר אימן לבדו בליגת העל, לכן זה עומד לזכותו. לא נראה כי בקבוצה ישתהו זמן רב מאחר והם רוצים לצאת לדרך לאחר שהגיעו להבנות בעירייה לגבי סילוק החובות של העונה שעברה ותקציב העונה, שאגב יעמוד על 7 מיליון שקלים לערך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך