"חתונה בהפתעה" נוסח בן שמעון

12 שנה רן בן שמעון, מאמן מ.ס אשדוד, נשוי לאשתו אסתר. אבל לא עשו אירוע חתונה רשמי. בשישי הוא הפתיע והזמין "לחתונה בהפתעה" באחוזת סנהדרין, ברגבה…כשכולם יודעים שהם מזומנים לחתונה…מלבד הכלה. אסי ישראלוב "ממה קשור", "השיא" את הזוג….

רן בן שמעון עשה את זה בגדול. לא השארת מ.ס אשדוד בליגה, אלא ההפתעה העצומה שעשה לרעייתו זה 12 שנה, אסתר. בן שמעון ערך..חתונה "בהפתעה", מבלי שאשתו תדע….

מבולבלים? נעשה להם סדר. בן שמעון נשוי לאסתר זה 12 שנה. יש להם 2 ילדים הם נישאו כדת וכדין, אבל לא ערכו מעולם חתונה רשמית, עם אולם מוזמנים, דיג'י וכדומה. בן שמעון החליט שהגיע הזמן, בוודאי לאחר 12 שנים ותכנן ללא ידיעת אשתו "חתונה בהפתעה, עם כל מה שצריך בחתונה. הוא תכנן אתץ זה במשך 3 חודשים, בהם סגר אולם "אחוזת סנהדרין", ברגבה, הזמין אורחים כ-300 איש לשעה 12.30 וכולם חיכו ל…כלה.

חברותיה ואחיותיה של אסתר סיפרו לה שעושים תצוגת אופנה של בגדי כלה לנשים נשואות והיא בחרה שמלה מקטלוג שכאילו יופיעו עם שמלות ממנו בתצוגת אופנה.

אסתר הגיעה כשהיא חושבת שהיא אמורה לצעוד בתצוגת האופנה..אבל  אז היא הופיע לפתע בן שמעון וגילה לה את מה שעומד לקרות. ההתרגשות הייתה רבה שלה ושל האורחים. אגב את הזוג "שהיא" מחדש…אסי ישראלוב משלישית "מה קשור"…

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך