העלית תמונה? זה לכל החיים!

martin

אחת הבעיות הגדולות בעולם האינטרנט שאנשים עדיין לא הפנימו זה העובדה שמה שתעלה לאינטרנט, זה הולך להישאר שם לכל החיים. אבל לכל החיים באמת. כלומר אם העליתם משהו היום, ככל הנראה גם עוד 20 שנים זה ככל הנראה יהיה שם, גם אם זה לא נראה לכם הגיוני.

אני חייב להגיד כמה דברים, הרי כשאנחנו צעירים אנחנו נוטים לא לחשוב כל כך. עושים דברים שלפעמים אנחנו הולכים להצטער עליהם אחר כך. בחורות נוטות להעלות תמונות לא צנועות לאינטרנט, גברים בדרך כלל מגיבים בצורה לא יפה בפורומים ובאתרי חדשות ברשת, אף אחד לא חושב שהדברים האלו הם לנצח. והם אכן לנצח.

בתור מי שעובד בתחום מחיקת אזכורים שליליים, אני נתקל בעיקר באנשים שלא חשבו יותר מדי על הדברים שהם עושים ולא האמינו שיהיה לזה השלכות אחר כך. אז הנה המקרים הנפוצים שנתקלתי בהם עד היום וממה כדאי להימנע בפעילות שלכם ברשת.

מאילו דברים להימנע ברשת כדי לא להסתבך בשטויות?

  1. תמונות– מכת מצריים ענקית. אחד הדברים העיקריים שמגיעים אלינו בגללו זה תמונות שאנשים העלו לרשת בלי לחשוב כשהיו צעירים. לבחורות יש הרבה מקרים של תמונות לא צנועות, ואפילו סרטים לא צנועים, לגברים זה בדרך כלל תמונות של סמים, שכרות, אלימות, ודברים שדומים לזה. מה שחשוב לדעת כאן, זה שלנו בתור חברה לניהול מוניטין באינטרנט, קשה מאוד לפתור את הדברים האלו.
  2. פסקי דין– אוי הפסקי דין, איזה בלאגן. אם רק ניתן היה לקחת את הפסקים האלו שיושבים ומציקים לאנשים ברשת, זה היה מדהים. אנשים יקרים, תקשיבו טוב: "כל התנהלות משפטית, באמת כל דבר, מגיע לאינטרנט ונדבק לשם שלכם, היזהרו היטב מהדברים האלו. תיקחו בחשבון היטב שכל פיפס הכי קטן הקשור להליך משפטי- יגיע לכל מי שחיפש את שמכם.
  3. תגובות בפורומים ובלוגים– באמת אחת הבעיות הגדולות שקיימות בעולם האינטרנט, קיללת שחקן כדורגל? אמרת משהו מגעיל על איזה קיצוני ימני או קיצוני שמאלני? אמרת משהו מגעיל על פוליטיקאי? הדברים האלו עלולים להישאר איתך לנצח נצחים. גם עוד 15 שנה כאשר תלך להתראיין למשרת סמנכ"ל, ימצאו את כל הדברים האלו ברשת.
  4. התנהלות עסקית לא אחראית– שמרתי את הגדול ביותר לסוף. אנשי עסקים לעיתים בהיותם צעירים, נוטים לעשות שטויות. נכון זה לא בסדר ובטח לא כולם. אבל זה בהחלט קורה הרבה. ממרום ניסיון של שנים, מרבית העבודה בתחום מחיקת כתבות שליליות באינטרנט זה בעיקר בגלל חוסר אחריות בעסקים. אנשי עסקים צעירים, מנסים דברים, מסתכנים בשטויות, ובסוף מסתבכים בשטויות. אתרי החדשות מתנפלים על הדברים האלו כמו על לחמניות חמות. כל איש עסקים ותיק, אם תחפש עליו באינטרנט תמצא עליו דברים נוראים בגלל טעויות שנעשו בגיל צעיר. אנחנו אלו שעושים עבודת פרך כדי להסתיר את הטעויות האלו ולאפשר לאנשי עסקים להמשיך לרוץ קדימה.

מרטין בוקסדורף הוא מנכ"ל removeit ניקוי מוניטין שלילי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך