הבן של רוני והאח של בנצי

כשאומרים שמ.ס אשדוד היא קבוצה עם אווירה משפחתית, מתכוונים כדימוי. אבל בעונה הבאה שני שחקנים שסיימו גיל נוער ויעלו לבוגרים הם אדר אוואט קפטן קבוצת הנוער והבן של רוני ושי מושל, שיצא לשנת השאלה וחזר והוא גם האח של בנצי מושל.
הבן של רוני והאח של בנצי

אולי בעונה הבאה כבר אי אפשר יהיה להשתמש במשות המשפחה אוואט ומושל. ייתכן שנצטרך להוסיף ליד זה גם שם פרטי, בכדי לא לטעות בשם. הסיבה, הבן של עוזר המאמן רוני אוואט, אדר והאח של בנצי מושל שחקן הקבוצה, שי, אמורים להצטרף לקבוצה הבוגרת.

מ.ס נחשבת לקבוצה משפחתית. כזו שנותנת אווירה של משפחה. אבל עכשיו ייתכן וזה יהיה תרתי משמע, כשאדר אוואט הבן ושי מושל האח, יגיעו לפתיחת אימוני הקבוצה, אומנם להתרשמות, אבל לא מן הנמנע שיישארו בסגל.

שי מושל (צילום: מדף הפייסבוק של שי מושל)

אדר אוואט הוא בן 20, משחק כבלם וקפטן קבוצת הנוער. נחשב לשחקן חזק מאוד שעושה הרבה עבודת הגנה. עכשיו הוא מסיים גיל נוער ונראה אותו בפתיחתה אימונים. שי מושל, 21, משחק כקשר ומגן השואל לעונה אחת לקבוצה קרית-גת ובישל לא פחות מ-7 שערים ובלט בקבוצה שסיימה במרכז הטבלה. שניהם הם תוצרת מחלקת הנוער של מ.ס אשדוד ויצטרפו לעוד כמה שחקנים שעלו לקבוצה הבוגרת.

אז מעכשיו אמירו אוואט ומושל..רק אל תשכחו לשאול איזה מהם…

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך