שמו של קלאודמיר פריירה עלה במ.ס אשדוד

שמו של קלאודמיר פריירה, קשר בית"ר ירושלים עלה במ.ס אשדוד. השחקן שיכול לשחק גם כמגן ובלם, שיחק אצל רן בן שמעון שמכיר את היכולות של השחקן. גם הפועל חיפה בתמונה.

האם קלאודמיר פריירה, קשרה הברזילאי של בית"ר ירושלים, עשוי להגיע למ.ס אשדוד.

שמו של השחקן בהחלט עלה כמועמד להגיע לאשדוד. המאמן רן בן שמעון, מכיר את השחקן ששיחק תחת הדרכתו בבית"ר ירושלים בתחילתה עונה שעברה והוא רוצה אותו ככל הנראה בקבוצה.

קלאודמיר פריירה,33,  יכול לשחק בכמה תפקידים. אומנן הוא משחק כקשר, אבל הוא יכול לשחק גם בתפקיד המגן ואפילו כבלם אם צריך, כך שמדובר בשחקן שיכול לפתור מספר נקודות במהלך העונה, אם וכאשר.

כמו שזה נראה בית"ר ירושלים תשחרר אותו ככל הנראה. הוא עשוי להיקלט באשדוד כשגם הפועל חיפה רוצה אותו. ייתכן מאוד כי העובדה שפריירה שיחק אצל בן שמעון וזכה להערכתו עשויה לעמוד לטובת מ.ס אשדוד והוא יחליט להגיע לקבוצה. ברזומה של השחקן קבוצות רבות ואחת הבולטות שבהן היא ואסקו דה גאמה הברזילאית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך