הכר את ילדך בעזרת הנומרולוגיה

כיצד נוכל לעזור לילד למצות את יכולותיו ולהבין אותו בראי הנומרולוגיה? נומרולוגיה היא שיטה פשוטה לאבחון וניתוח האישיות, באמצעותה ניתן להסביר שפע פרטים ומאורעות באמצעות עקרונות ברורים.
כותבת באשדוד אונליין

אנו רואים כי היקום נשלט על ידי חוקים, כאשר החוקיות מבוטאת באמצעות מספרים, המשמשים לסימון וסימול יחסיים כמותיים, האנרגיה היא הכוח המפעיל העיקרי ביקום. לפי עקרונות פיתגורס וקבליים המציאות בנויה בצורה מתמטית, העולם בנוי ממספרים, ואת כל הדברים ניתן לראות כמספרים. עולה כי העולם נשלט על ידי חוקים, המבטאים אנרגיות של מספרים המשוחררות זו לצד זו ומקיימות את היקום באופן מפליא. על פי תיאוריה זו, שמך הוא הזהות שלך, כך שעל פי איך שקוראים לך, אתה נקלט בסביבתך, לכל מספר ומספר מיוחס מכלול סמלי משלו, ובהתאם לו נקבעות גם התכונות האופייניות לאנשים השייכים למספר. מתחם הנומרולוגיה האישית שלך בנוי משמך, וגם תאריך הלידה נכלל בנומרולוגיה האישית שלך, המשקף את אופייך וגורלך כפי שנטבעו על ידי כוחות שפעלו ביקום בזמן לידתך ועשוי להתאים או לא להתאים למספר השם שלך. אם אין התאמה בין שני המספרים הללו, יהיו לך קונפליקטים ומאבקים רבים. מספר המזל הוא למעשה צופן אנרגטי יחיד ומיוחד והוא מכיל בתוכו את כל השיעורים, האתגרים ומצב הגורל אותן נחווה במהלך חיינו.

אני מאמינה שכל ההורים רוצים בטובת ילדיהם, ושהם האור בחייהם בדיוק כמו אצל כל אחד מאתנו. אני חושבת שעל ידי אבחון והכוונה לפי המספרים והאותיות שמספרים את סיפור ילדנו שמאוד מדויקים ואמינים, אנחנו יכולים להבין אותם יותר, לקבל, לכוון ולחזק אותם למען חיים טובים ומאושרים יותר לנו ולהם.

דוגמא של ילד הנולד עם מספר מזל 5: זהו ילד מאוד כריזמטי הזקוק לשינויים, גיוון ומרחב. הוא פורח כשיש לו חופש בחירה וקשה לו במסגרות כובלות ונוקשות. נכון שאנו כהורים צריכים להציב גבולות, חוקים ומסגרת, אך יחד עם זאת ננסה למצוא את היכולת להיות גמישים בתוך המסגרת ולאפשר בחירה בין כמה אופציות. זה ילד אשר ימצה את יכולותיו במסגרת פתוחה המאפשרת שינויים, בחירה והרבה תנועה.

אבחון וייעוץ לגבי ילדיך ייתן לך מידע חיוני וחשוב, היכול לתרום מאוד להורים הטריים וגם לאלה שעברו כברת דרך קצרה בהורות. כמו כן אוכל להסביר בדרך ברורה וחמה כיצד לתווך תיווך איכותי ומיטיב, ומציג דרכים לטפח את הפוטנציאל הגלום בכל ילד הלכה למעשה. החיים מציבים בפנינו דילמות רבות. אנו שואפים לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר, לבחור בנתיב המתאים לנו ולפעול באופן שיגשים את ייעודנו וייעוד ילדינו, ישפר את חיינו וחיי ילדינו וימלא את כולנו באושר וסיפוק. אני מזמינה אתכם הורים יקרים, ללמוד ולהשכיל בנדון על מנת לתת לחיי אהובינו נקודת פתיחה טובה יותר לחיים.

אשמח לענות לשאלות המופנות למייל editsultan10@gmail.com
אדית סולטן
נומרולוגית, קבלית ואסטרולוגית
נייד-052-8335784

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך