רשת Timberland משיקה: קולקציית נשים לאביב קיץ 2017

אופנת האיכות והפנאי הבינלאומית Timberland, משיקה לאביב - קיץ הקרובים קולקציית נעליים איכותית לנשים, "ירוקה" ומגוונות הכוללת מבחר נעליים לכל שעות היום והלילה למראה מושלם וטרנדי.
רשת Timberland משיקה: קולקציית נשים לאביב קיץ 2017
טימברלנד קיץ 2017. צילום: יח''צ חול.

אופנת האיכות והפנאי הבינלאומית Timberland, משיקה לאביב-  קיץ הקרובים קולקציית נעליים איכותית לנשים, "ירוקה" ומגוונות הכוללת מבחר נעליים לכל שעות היום והלילה למראה מושלם וטרנדי.

הקולקציה החדשה של Timberland מתמקדת בנוחות האישה ומציגה את טכנולוגיית הסנסורפלקס המוצלחת והידועה של המותג במבחר רחב לצד נעלי נשים טרנדיות אשר נותנות מענה לכל שעות היום.  הקולקציה מורכבת ממגוון רחב של נעליים אופנתיות: נעלי מוקסין, נעלי בובה, נעליים ספורטיביות, סנדלים יומיומיים ואלגנטיים, סניקרס עם פלטפורמות וכמובן מגף ה'בוטס' האייקוני בצבעים והדפסים חדשים.

הקלאסיקה של טימברלנד – מגפי ה'בוטס' מפתיעים העונה עם קולקציות קפסולה של 'בוטס' פרחוניות, 'בוטס' ג'ינס ועוד. שדרוג הקלאסיקה המוצלח מביא עמו משב מרענן למותג ומציג מקוריות על המוכר והידוע.

קלאסיקה נוספת במותג היא טכנולוגיית ה- Sensorflex אשר הפכה לשם נרדף לנוחות בלתי מתפשרת. העונה, טימברלנד נותנים דגש על הטכנולוגיה הייחודית ועל כן, משולבת בנעלי סניקרס וסנדלים.

טכנולוגיה זו, מבוססת על שלוש שכבות המרכיבות את סוליית הנעל. הראשונה, עשויה מחומר מוצק אשר תומך ביציבות הרגל, השכבה השנייה עשויה מחומר אשר קולט ובולם את הזעזועים המתרחשים תוך כדי תנועה והשכבה השלישית והתחתונה העשויה מחומר איכותי רך וגמיש המתרחב ומתכווץ בהתאם לתנאי השטח ומבטיח נוחות מקסימאלית לכף הרגל. הטכנולוגיה הייחודית שפותחה בלעדית ע"י  Timberland, מפזרת את הלחץ על כף הרגל באופן אחיד לנוחות מקסימאלית.

נעלי סניקרס – הטכנולוגיה משולבת בנעלים קלילות בעלות מראה ספורטיבי בשילוב של עור ובד, המשווה מראה אופנתי אך עם זאת צעיר ואקטיבי. דגם הקילינגטון מככב העונה בקטגוריה זאת בשילוב צבעים של כחול, שחור, לבן ונייבי.

סנדלים – טכנולוגיית הסנסורפלקס משתלבת נפלא בסנדלים לעונה, השילוב של העיצוב המוקפד והמקצועי עם הנוחות של הסנסורפלקס יוצר תחושה של רוגע וחופש לכף הרגל, בדיוק מה שנשים צריכות ליום ארוך על הרגליים.

מוקסינים – העונה החליטו בטימברלנד לשלב עם נעלי המוקסין האהובות והאייקוניות את טכנולוגיית הסנסורפלקס. כבר כמה עשורים שטימברלנד מגדירה מחדש את עולם הנוחות עם טכנולוגיות נוחות של נעליים כך שכל עונה הסטנדרטים עולים ויש חידושים. נעלי המוקסינים עם הטכנולוגיה מגיעים במגוון צבעים אופנתיים: תכלת, חום ועוד.

סנדלים וכפכפים: העונה ניתן למצוא דגמים חדשים של סנדלי נוחות אופנתיות מתוך קולקציה הנקראת: Harborview. ישנם דגמי סנדלים וכפכפים שטוחות מעור בצבעי שחור וחום. הנעליים אידיאליות לימי קיץ נעימים ובעלות סוליה רכה וגמישה המאפשרת נוחות בלתי מתפשרת.

המותג Timberland, ממשיך להטמיע את ערכי השמירה על איכות הסביבה והקרבה לטבע, שחרט על דיגלו, גישה שבאה לידי ביטוי בשימוש גם העונה בבדים העשויים מ 100% כותנה אורגנית, סוליות מגומי ממוחזר, תעודות זהות לכל נעל המציינות באילו אמצעים השתמשו לייצור הנעל, קופסאות נעליים מפסולת ממוחזרת ועוד, כמו גם בחנויות המותג, המעוצבות עם מתקנים העשויים מחומרי גלם טבעיים ולא מזיקים לסביבה.

טווח מחירי נעליים:
סנדלים החל מ-379 ₪ עד 499 ₪
בוטס החל מ-799 ₪
מוקסינים החל מ599 ₪ עד 649 ₪
נעליים החל מ-449 ₪ עד 549 ₪

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך