רוע לב: עבריין העוקץ מאשדוד מכה שוב

האתר החרדי 'בחדרי חרדים' מפרסם אודות מעלליו של אחד האנשים שאחראי על העוקץ המתוחכם ביותר, אלא שלאחר ששוחרר ממאסר על עוקץ של חרדי מאשדוד, הוא שב לסורו נכלא שוב ועדיין ממשיך בניסיונות לעקוץ תמימים כשהוא ממציא סיפורים קורעי לב על משפחה מהשואה, זהירות.

צבי פלדמן, בן 53, שריצה בעבר עונש מאסר בישראל על הונאה של עשרות אלפי דולרים, אותם הוציא במרמה מחרדי תושב אשדוד, מרצה עונש מאסר בכלא בפלורידה שבארה"ב על הונאות שונות ומגוונות. כעת מתברר כי גם מבין כותלי הכלא הוא ממשיך בניסיונות העקיצה., כך מפרסם היום האתר החרדי הגדול 'בחדרי חרדים'.

על פי הדיווחים, לאחר שריצה עונש מאסר בישראל, המשיך פלדמן להונות אנשים, והפעם בדרום אמריקה ובארה"ב. על פי כתב האישום, האיש הונה נשים שהכיר באתרי שידוכים חרדים אמריקאים. כשנפגש איתן סיפר להם סיפורים "קורעי לב" על אמא חולה או יתום שזקוק לתפילין.

במכסיקו הוא שכלל את השיטה: הוא הסתובב עם אלבום תמונות מהשואה, סיפר לאנשים שהוא מ"ועד הצלת קברי יהודים מהשואה" ושבאחד מהמקומות שהוא מטפל התגלה קבר אחים ענק של ילדים מבית יתומים שנרצחו. לדבריו, במחיר של 400 דולר אפשר יהיה להקים קבר/מצבה לכל ילד.

יהודים רבים במכסיקו נפלו בפח ותרמו לו. לאחר שנחשפה התרמית הוא נעצר בארה"ב בעת שהיה עסוק בהונאה דומה.

אחד הסיפורים הביזאריים ביותר הוא על בני משפחה של צאצאים לניצולי שואה, אותם הצליח פלדמן לעקוץ תוך כדי שהוא גורם להם להאמין שהם קרובי משפחה. על פי עדות אחד מבני המשפחה, הם כל כך התרגשו ו"בכו ביחד" והוא הוציא מהם תרומה של כמה מצבות בשביל הילדים המדומים.

הסיפור פורסם עכשיו שוב כי מסתבר שפלדמן ממשיך בניסיונות העקיצה גם תוך כדי מאסרו. על פי הדיווחים, פלדמן פרסם מהכלא באתר שידוכים חרדי (הוא יושב על עבירות של צווארון לבן ולכן אין את ההגבלות שיש בבתי כלא של עבירות חמורות יותר) שהוא מחפש שידוך. הוא הדגיש את עובדת היותו חרדי, סיפר שהוא איש עסקים גדול שהסתבך עם מיסים ולכן נענש במאסר.

הקהילה היהודית פרסמה את הסיפור והזהירה מפניו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך