שמותיהם של דור פרץ מתן חוזז וז'אורז'יניו הועלו במ.ס

במ.ס אשדוד חושבים כל הזמן על העונה הבאה. שמותיהם של דור פרץ ומתן חוזז השייכים למכבי ת"א, עלו. גם שמו של ז'אורז'יניו מסכנים עלה, אבל הוא כנראה סגור בבית"ר ירושלים.

במ.ס אשדוד הולכים על העונה הבאה בכל הכח. בקבוצה כבר חושבים אלו שחקנים יחזקו אותה וכבר יש מספר שמות שעלו כמועמדים ליזוק של הקבוצה.

השחקן הראשון ששמו הועלה הוא הקשר דור פרץ. פרץ שמשחק בהפועל חיפה, שייך למכבי ת"א. באשדוד ניסו לצרפו לפני תום מועד ההעברות, אבל הוא החליט ללכת להפועל חיפה. עתה מקווים בקבוצה יצליחו לשכנעו להגיע אליה.

שם נוסף, אף הוא שייך למכבי ת"א, הוא החלוץ הצעיר, מתן חוזז. חוזז מושאל להפועל אשקלון ממכבי ת"א. הוא שיחק בעונה לפני כן בבית"ר ת"א רמלה מהלאומית ובאשדוד מעריכים כנראה את יכולתו של השחקן להתפתח בעונה הקרובה בליגת העל. כזכור החלק הקדמי הוא חלק שבאשדוד ירצו מאוד להתחזק בו.

השם השלישי הוא ז'אורז'יניו. למעשה זה השם הבכיר ביותר. השחקן ששיחק בסכנין, מחזור בכמה קבוצות, כולל מכבי חיפה. אלא שהוא בדרך לסגור בצורה רשמית בבית"ר ירושלים ולכן גם אם שמו עלה, הוא ככל הנראה לא יגיע.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך