טפירו נבחר לשגריר של כבוד באליפות אירופה לנבחרות

באירוע ההשקה של אליפות אירופה בת"א, הציג איגוד הכדורסל את שגרירי הכבוד של האליפות. מדובר בעשרה מהשחקנים הגדולים ביותר של נבחרת ישראל לדורותיה, ביניהם מאיר טפירו. בין השגרירים, טל ברודי, מיקי ברקוביץ', דורון ג'מצ'י, השגרירים יסייעו לאיגוד הכדורסל בקידום האליפות לכל בית בישראל.
טפירו וסיימון
טפירו והזר המצוין צ'ייס סימון.

תעשו הרבה כבוד למאיר טפירו, מאמן מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה, או מעתה אימרו – השגריר טפירו.

באירוע ההשקה של אליפות אירופה בת"א (תארח את אחד הבתים), "היורובסקט", שתערך בין התאריכים 31.8 עד 17.9, הציג איגוד הכדורסל את שגרירי הכבוד של האליפות. מדובר בעשרה מהשחקנים הגדולים ביותר של נבחרת ישראל לדורותיה, שיקדמו את האליפות בישראל.

בין השגרירים נמצא, מאיר טפירו, מאמנה של אשדוד/באר טוביה, שנחשב לשחקן העשור האחרון. עוד ברשימה המאוד מכובדת, תומר שטיינהאור , נדב הנפלד, בועז ינאי, טל ברודי, מיקי ברקוביץ', דורון ג'מצ'י, שמעון אמסלם, טל בורשטיין וגור שלף.

אגב אליפות אירופה מעתה יכולים אוהדי נבחרת ישראל בכדורסל לרכוש מנויים רק למשחקי נבחרת ישראל באליפות אירופה 2017 בת"א. עד היום נמכרו מנויים לאליפות כולה או מנויים יומיים וגם כעת ניתן להמשיך לרכוש אותם. עד כה נמכרו 700 מנויים לכל האליפות שהינם כ-10,500 כרטיסים למשחקים בודדים.

בנוסף נמכרו 1,318 מנויים יומיים שהינם 3,954כרטיסים למשחקים בודדים, כך שבסך הכל לפני פתיחת קמפיין המכירה לנבחרת ישראל כבר נמכרו 14,454 כרטיסים למשחקים בודדים בארץ ועוד כ-700 כרטיסים בודדים לאוהדים בחו"ל, בעיקר בליטא שם נמכרו כ-500 כרטיסים.

מעתה המכירה היא בשיטת FOLLOW YOUR TEAM  בה יוכלו אוהדי נבחרת ישראל לרכוש מנויים למשחקי הנבחרת בלבד במחירים הבאים: 440 ₪ לכל 5 המשחקים של נבחרת ישראל באליפות, 800 ₪, 1350 ₪ וחבילות VIP במחיר של 2200 ₪

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך