דויטוב. צמד של דוידוב הביא נקודה למ.ס מול רעננה

צמד של עידו דוידוב (45, 55), החזיר את מ.ס לאשדוד לאחר פיגור מוקדם של 2:0 (דקות 3 ו-5), קבע 2:2 וחילק את הנקודות בינה לבין רעננה. משחק משוחרר מלחץ עם ארבעה שערים. היה שווה. נקודה.
דויטוב. צמד של דוידוב הביא נקודה למ.ס מול רעננה

חיים סילבס, מאמן רעננה,  הסתכל היטב על הילד שבדיוק כבש את השני שלו לרשת של קבוצתו רעננה. הוא היה מרוצה כנראה. לא בגלל השוויון שספגה קבוצתו, אלא בגלל העובדה שמי שכבש הרגע את השוויון והשער השני האישי שלו כאמור במשחק, עידו דוידוב ממ.ס אשדוד, יחזור לקבוצה שבה יאמן סילבס, בעונה הבאה, קרית-שמונה.

זה היה סיפור המשחק של אשדוד מול רעננה, משחק של שתי קבוצות ללא לחץ של ירידה. רעננה עלתה מהר מידי ליתרון בדקות ה-3 משער של אבוחצירא ו-2 דקות אחר כך כבש הוציא משפתי (שהחליף את ג'ראפי בשער) את השני שלו מרגלי דור חוגי.

מ.ס אשדוד לא ויתרה, לחצה אבל זה היה נראה שהיא תרד למחצית בפיגור 0:2. אבל דווקא בתוספת הזמן היא צימקה והשאירה סיכוי למחצית השנייה. עידו דוידוב ניצל טעות בהגנת רעננה וצימק. שער ראשון שלו העונה. המחצית השנייה הייתה חד צדדית. אבל אשדוד, שלחצה כמעט לכל אורכה הצליחה רק להשוות. ביטון הגביה קרן, ניר ברדע הבלם נגח, הכדור הורחק ספק בקו ספק מאחורי הקו, אבל דוידוב, כן שוב הוא היה ראשון לדחוק ולקבוע שיווין.

דוידוב וסירושטיין חוגגים את השער. (צילום: טוטו פוטו)

אשדוד לא ויתר הלחצה, אבל בדקה ה-85, משה אוחיון שנכנס כמחליף, אולי במשחקו האחרון באיצטדיו הי"א במדי מ.ס אשדוד, לאחר תקופה ארוכה והתקבל בקריאות "תישאר תישאר", שלח כדור חופשי לקורה ודקה לסיום כמעט כבש בנגיחה. זה היה יכול להיות סוף גדול לעונה עם שער אולי אחרון במדי אשדוד, לשחקן הכל כך מיוחד הזה.

מ.ס. אשדוד: רועי משפתי, בנצי מושל, טום בן זקן (משה אוחיון, 64), מיקי סירושטיין, ניר ברדע, דן ביטון, עידו דוידוב, רועי בקל, חן עזריאל, דולי מנגה (סטניסלב גולדנברג, 71) דין דוד (לוסיו, 80).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך