דן ביטון יישחק מול רעננה כמגן שמאלי משפתי בשער

מ.ס אשדוד נערכת לקראת משחק הבית האחרון לעונה זו, מול רעננה בשבת (19.00, הי"א), עם לא פחות מאשר 5 שחקנים שייעדרו. כמו שזה נראה, הקשר דן ביטון יוסט לעמדת המגן השמאלי, במשחק.
לחיצת יד
ביטון מימין. שער בפנדל

שני מחזורים לסיום העונה ובשבת (19.00, הי"א), זה יהיה משחק הבית האחרון של מ.ס אשדוד לעונת 2016-2017. היא תפגוש את רעננה , למשחק שלא ישנה לקבוצות, למעט מיקום סופי בטבלה, אבל בקבוצה רוצים לנצח.

לא פחות מ-5 שחקנים יקבלו מנוחה, בשל פציעה או צהובים. אור אינברום (מוצהב) יצטרף לתום מונד, גדי קינדה, חאתם עבד אל חמיד וקרלו ברוצ'יץ', הפצועים. לכן תצטרך אשדוד לבצע מספר שינויים.

אחד השינויים הבולטים יהיה הצבתו של דן ביטון, קשרה של הקבוצה בעמדת המגן השמאלי, במקומו של ברוצ'יץ'. מי שיעבור לשחק בלם שלישי הוא הקפטן טום בן זקן ובנצי מושל ייפתח כמגן ימני. הקשר דולי מנגה, אמור לפתוח אף הוא. משה אוחיון יחזור לאחר תקופה ארוכה וישולב מהספסל במהלך המשחק. מי שיפתח אף הוא, הוא השוער השני, רועי משפתי ויתן מנוחה ליואב ג'ראפי. משפתי כזכור היה השוער הראשון בחלק גדול מהעונה הקודמת בלאומית.

בקבוצה כבר החלו בתכנון לעונה הבאה וכבר עולים שמות של שחקנים שמועמדים לחזק את העמדות שעשויות להתפנות, בהגנה, קישור והתקפה. דידידה ברוסו הקשר ומאורייו קורדיירו, החלוץ הם שמות שבהחלט באים בחשבון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך