יש הסכם עם השופטים: הליגות לילדים והחובבניות חוזרות

שופטי הכדורגל בליגות החובבניות וההתאחדות לכדורגל הגיעו להסכמה בבית הדין לעבודה בתל אביב על חידוש המשא ומתן בין הצדדים וחזרה של השופטים לנהל את המשחקים בכל הליגות - בוגרים, נוער, ילדים, אולמות - כבר בשבת הקרובה.
שופט כדורגל

השופטים חוזרים לשפוט. שופטי הכדורגל בליגות החובבניות וההתאחדות לכדורגל הגיעו להסכמה היום, חמישי, על חזרתם לשפוט במשחקי הליגות החובבניות, בוגרים, ילידם ונוער.

בחמישי נפגשו הצדדים  בבית הדין לעבודה בתל אביב וסיכמו על חידוש המשא ומתן בין הצדדים וחזרה של השופטים לנהל את המשחקים בכל הליגות – בוגרים, נוער, ילדים, אולמות – כבר בשבת הקרובה ללא שיבושים.

אגב שופטים לא שפטו או עזבו משחקים בליגות החובבניות וליגות של ילדים ונוער, בגלל התנאים אותם הם מקבלים לדבריהם. עכשיו יצטרכו שני הצדדים להגיע להבנה, בכדי שהעונה הבאה לא תפגע.

שתי הליגות הבכירות בכדורגל, הליגה הלאומית וליגת העל לא נפגעו. אבל ברור היה כי המצב של יכול להמשך ולכן ההבנה הזו, גם אם זמנית, תחזיר את הכדורגל למקום שלו – המגרש ולא בית הדין.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך