למה שווה למ.ס לסיים כמה שיותר גבוה בטבלה

בשבת תגיע רעננה למשחק "חסר חשיבות" מול מ.ס אשדוד (19.00, הי"א). אבל הצצה בטבלת המענקים, מבהירה שככל שהקבוצה תסיים גבוה יותר, היא תקבל מענק גבוה יותר. שינויים רבים צפויים לקראת המשחק. צפו בטבלת המענקים.
למה שווה למ.ס לסיים כמה שיותר גבוה בטבלה

אם חשבתם שהעונה של מ.ס אשדוד הסתיימה והיא נשארה בליגת העל ואין לה על מה לשחק, אז תחשבו שוב.

מטבלה שהגיעה לידי "אשדוד אונליין", של מנהלת ליגת העל בכדורגל, עולה שככל שקבוצה מסיימת גבוה יותר בליגה, המענק שלה עולה. לכן בשבת, כשתגיע רעננה (19.00, הי"א), צריך לקחת את זה בחשבון…תרתי משמע.

לדוגמא אם אשדוד תנצח בשני משחקיה, מול רעננה ובני יהודה, היא יכולה לסיים עם 41 נקודות ויש לה סיכוי תאורטי לסיים 7. אז המענק שלה יהיה 842,044 שקלים. אבל אם תסיים במקום בו היא נמצאת כיום, המענק שלה יהיה 717,297. הפרש של 124,747 אלף שקלים. לא מעט כסף. (הטבלה לפניכם).

בעניין המשחק עצמו. הרי שמספר שחקנים עשויים לקבל מנוחה. כמו גדי קינדה, תום מונד, קרלו ברוצ'יץ', חתאם עבד אלחמיד. כך שצפויים שינויים רבים בהרכב ושחקנים שלא קיבלו דקות משחק רבות, אמורים לשחק. מי שיישחק ככל הנראה למרות הפציעה, הוא הקפטן טום בן זקן, שביקש לשחק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך