כתב אישום חמור: "דקר את אשתו וערף את ראשה"

מאיר גולדשטיין הואשם ברצח גרושתו, אדל קלמן שהתגוררה באשדוד, ומשפחתה ישבה עליה שבעה ברובע ה' בעיר, הרצח התבצעה כחודש לאחר פרידתם הרשמית: בכתב האישום מתואר הרצח, שתוכנן תחילה ובוצע באמצעות סכין מטבח ארוכה

כתב אישום הוגש הבוקר (שני) נגד מאיר אפרים גולדשטיין, בן ה-34, בגין רצח גרושתו, אדל קלמן מאשדוד לפני יותר מחודש. לגולדשטיין מיוחס רצח בכוונה תחילה, "ללא שקדמה כל התגרות" – ובסוף הרצח ערף את ראשה של קלמן והצית את גופתה.

לפני כחודש הזדעזעו תושבי רחוב נחמני בטבריה כשהבחינו בגולדשטיין מתהלך כשהוא אוחז בראשה של גרושתו. כתב האישום מתאר את רצף האירועים שהתרחשו ב-29 במרס, ומייחס לו עבירת רצח בכוונה תחילה ללא כל התגרות.

השניים היו נשואים במשך 6 שנים והתגרשו כחודש לפני האירוע. מכתב האישום עולה כי גולדשטיין דפק על דלת הדירה בה שהתה גרושתו, ביקש ממנה להיכנס ותירץ זאת ברצונו לקחת כמה פריטים מביתה. כשגרושתו נכנסה לחדר השירותים, הוא טרק את דלת הדירה כדי שתטעה לחשוב שהוא עוזב.

בשלב זה, גולדשטיין נטל מהמטבח סכין באורך 21 ס"מ והמתין לגרושתו עד שתצא מהשירותים. אחר כך התנפל עליה ודקר אותה באמצעות הסכין תוך כדי שהיא זועקת מכאבים ומבקשת ממנו לחדול ממעשיו. בכתב האישום צוין כי לאחר שקלמן התמוטטה, גולדשטיין ערף את ראשה באמצעות הסכין והצית את גופתה.

"בהתחלה הוא התהלך כרגיל ברחוב", סיפר זמן קצר לאחר האירוע וויסאם דראושה, קבלן שעבד ברחוב. "הוא החזיק את הראש שערף בידיו ושם סרט על המגבת כדי להחזיק אותו. הוא שם אותו כמו קסדה".

"בהתחלה לא הבנתי מה הוא מחזיק, חשבתי שמדובר בראש של בובה", הוסיף וסיפר דראושה. לאחר מכן סיפר כי החשוד לקח עמו את הראש הכרות לכיוון פח האשפה וניסה להבעירו. "כשהגיעו השוטרים הוא לא התנגד", ציין. "הוא הושיט להם את הידיים והם שמו לו את האזיקים".

אני סבור שהחשוד לא כשיר לעמוד לדין ולא היה שפוי בשעת ביצוע העבירה לכאורה", טען עורך דינו של גולדשטיין, עו"ד אפי דימרי. "ממש היום קיבלנו חוות דעת ראשונית מהפסיכיאטר המחוזי ועל פי הוראת בית המשפט לא ניתן לפרסמה לעת עתה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך