מחלקת הנוער של מ.ס אשדוד זוכרת את חללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה

במחלקת הנוער של מ.ס ערכו בערב יום הזיכרון טקס לזכר הנופלים במערכות ישראל ובפעולות האיבה. הטקס הוקדש לזכרו של החייל בן וענונו ז"ל שהיה אוהד הקבוצה וחברם האישי של חלק משחקניה.
מחלקת הנוער של מ.ס אשדוד זוכרת את חללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה

במחלקת הנוער של מ.ס אשדוד כיבדו את חללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה.

בערב יום הזיכרון התקיים במחלקת הנוער של המועדון טקס זיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, במעמד ראשי המחלקה ומאמניה. את הטקס, שהוקדש לזכרו של בן וענונו הי"ד, הנחו שחקני קבוצת הנוער של המועדון.

לזכרו וזכרם. פינת הזיכרון לבן וענונו ז"ל, חללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה (צילום: טוטו פוטו)

סמל בן יצחק וענונו, שהיה אוהד הקבוצה וחבר אישי של כמה משחקניה, נפל במהלך מבצע "צוק איתן" ביום כ"ב בתמוז תשע"ד (20.7.14).
בן התגייס לצה"ל והתנדב לשירות כלוחם בחטיבת גולני, הוא היה חייל מצטיין בפלוגתו והתעקש להשתתף בלחימה ולקחת חלק בהגנה על המולדת. לנצח נזכור אותו כגיבור.

יהי זכרו ברוך!

שחקני המחלקה מדליקים נר לזכרם (צילום: טוטו פוטו)

בריז'ט דוקאן, רכזת חינוך תרבות וקהילה של מועדון ספורט אשדוד, שערכה והנחתה את הטקס אמרה: "זה יום מאוד חשוב עבורנו במותם ציוו לנו את החיים ואסור לנו לשכוח את זה לרגע אחד. יש לנו נוער מצוין והראייה שבמועדון כדורגל שבנוי על תחרותיות, מוצאים את הזמן לדרך ארץ וערכיות. אני מאמינה שהייאוש מביא איתו את התקווה".

דוקן הוסיפה: "בחרתי בשם המועדון להקדיש את הטקס לבן וענונו משתי סיבות. בראש ובראשונה היה אוהד המועדון והיה ספורטאי בכל רמ"ח אבריו והסיבה השנייה, היא שבספורט תמיד אתה מסמן מטרה ובן היה ההוכחה לכך. גם הוא סימן מטרה והשיג אותה. הוא בחר להתחייל ליחידה קרבית למרות שהנתונים הראשונים לא היו לטובתו. הוא עשה הכל בכדי להגיע לשם והצטיין בכל הפרמטרים. עוד יום זיכרון בלעדייך חבר".

יו"ר הנוער מנדל דוידוביץ: "זה ערך עליון לזכור ולא לשכוח. חשוב לנו לחנך את השחקנים שלנו לכך".

ברזי'ט דוקאן, נושאת דברים בטקס. (צילום: טוטו פוטו)

בן וענונו היה ז"ל היה חברם הקרוב של מספר שחקנים בקבוצת מ.ס אשדוד, בניהם של קפטן הקבוצה, טום בן זקן, שכתב פוסט מרגש לזכרו:" תמיד יום הזיכרון היה חשוב בשבילי אף פעם לא ככה , עדיין לא הצלחתי לעכל אני חושב הרבה זמן מה לכתוב ואני כותב עם דמעות בעיינים כמה שאני מתגעגע אלייך וגאה בך אח שלי אין יום שאני לא חושב עלייך או נזכר בך רואים את ההנצחה שלך בכל מקום על כל אוטו, שלט או תמונה, אף פעם בן אדם לא קיבל כמות כזו של אהבה והערכה! אני חושב שאתה הבן היחידי שלא רבתי איתו בחיים שלא התווכחנו על כלום לא מכיר אנשים כמוך עוד אני בטוח שאתה במקום טוב למעלה אני מתגעגע אלייך חבר יקר שלי!!!!!!! נזכור ולא נשכח לעולמים , יהי זכרם ברוך של כל גיבורי ישראל שבזכותם אנחנו כאן״הכאב הוא רגעי הגאווה היא נצחית ״

 

אנשי המחלקה בראשות היו"ר דוידוביץ', בטקס (צילום: טוטו פוטו)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך