3-4 שחקנים באשדוד גמרו את העונה וינוחו בגלל פציעות

הניצחון על הפועל ת"א, 0:2, שהשאיר את אשדוד לעונה נוספת בליגה העל, עשוי לאפשר ללא פחות מ-3 עד 4 שחקנים לנוח ולמעשה לגמור את העונה. המדובר, בעבד אל חמיד, קינדה ואולי גם בן זקן ומונד. המאמן בן שמעון בדרך לעונה נוספת בקבוצה. בן זקן העביר את הסרט לאלחמיד כהערכה ששיחק פצוע.
טום בן זקן
מחכה לעונה הבאה. טום בן זקן (צילום: פבל)

טום בן זקן, קפטן מ.ס אשדוד העביר את סרט הקפטן במשחק מול הפועל ת"א, לחאתם עבד אלחמיד. בן זקן עשה זאת לאות הערכה שאלחמיד, עלה לשחק פצוע עם בעיה בשרירי הבטן וקיבל זריקה לפני המשחק.

כמו שזה נראה אלחמיד גמר את העונה. הוא שיחק רק בגלל שלא היה בטוח שאשדוד נשארה בליגה והיה חשוב לעבור תא המשחק מול הפועל ת"א,  ולאחר שהדבר הובטח, אלחמיד לא יישחק יותר. אתמול הוא אמר: "שיחקתי עם רגל אחת, אבל היה שווה את הסיכון".

הוא לא היחיד שגמר את העונה. בעקבות הניצחון 0:2 גם גדי קינדה, שנפצע בקרסול ונטש את המשחק בדקה ה-33, כנראה לא יישחק את שני המשחקים שנותרו. מי שעוד מועמדים לא לשחק, הם טום בן זקן שנפצע פעמיים במשחק וגם בראשו והוחלף במחצית ותום מונד, שכוב שהשער הראשון, שעלה לשחק חולה וגמר את המשחק תשוש ונזקק להשגחה של פיזיותרפיסט הקבוצה, אורי ביינרט.

כמו שזה נראה, החל ממחר תפתח אשדוד תא הכנותיה לעונה הבאה. המאמן רן בן שמעון חזר על הדברים לפיהם הוא רואה באשדוד מקום טוב עובורומ שניתן להצליח בו עם אתגרים רבים והוא כנראה יסכם. אחרי הסיכום בן שמעון יתחיל בבניית הסגל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך