מעל 2300 משתתפים במירוץ הלילה הראשון של אשדוד

בשעה טובה יצא לדרך מירוץ הלילה הראשון של אשדוד מחוף לחוף. ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי נתן את האות לפתיחת המירוץ ויצר למעשה מסורת. האירוע הססגוני הצליח מעל למצופה. יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט: "מסורת חדשה וייחודית נולדה לעיר אשדוד״. משה בוטרשווילי, המשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט: ״ זהו ערב חג לאשדוד".
מעל 2300 משתתפים במירוץ הלילה הראשון של אשדוד

הצלחה למירוץ הלילה הראשון של אשדוד מחוף לחוף .

מעל 2,300 משתתפים לקחו חלק בשני המקצים של מרוץ הלילה הראשון באשדוד והראשון מסוגו בישראל. כמות הנרשמים עלתה על הצפי שחזתה הרשות לספורט היות ומדובר באירוע ראשון שהומצא השנה ואיש לא ידע איך יגיב הציבור האשדודי לאירוע מסוג זה.

תושבי אשדוד לקחו בעיקר חלק במירוץ העממי של 2 ק״מ שיצא מחוף י"א׳ עד המצודה וחזרה, זו הייתה המסה הגדולה, המראה של מעל 1,500 גברים, נשים, נוער וילדים לבושים בחולצת המירוץ היה בהחלט תמונת ניצחון והכרזה רשמית על מסורת חדשה בעיר.

גם ריקודי "זומבה" היו במירוץ.

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי הזניק את המירוץ העממי, זאת אחרי שעשה צילומי סלפי עם חצי אשדוד. המסלול המקצועי ל-5 ק״מ בו לקחו חלק רצים מכל הארץ שבאו מתוך סקרנות ופיגרנו בלב גדול לרעיון ולביצוע.

ברשות הספורט התרגשו גם מהתמיכה של הציבור וגם על המסורת החדשה שנוצרה.  באירוע הססגוני, שכלל גם מתחם זומבה עם איילת נאור, עמדות עיסוי של בית הספר ״שמעון גודלמן״ שלקחו חלק ועיסו את המתחרים לפני ואחרי המירוץ וחוף י"א ששוקט לקראת המירוץ והיה ססגוני מתמיד.

מירוץ לילה או לא לילה.

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט: ״אם לומר את האמת נורא חששנו מהמירוץ, אני שמח ומאושר שתושבי אשדוד נרתמו לעניין והצביעו ברגליים, עם כל ההצלחה מדובר במירוץ ראשון שהומצא בתנועה, אני מודה לכל עובדי רשות הספורט ולכל מי שידו בהצלחת האירוע, זה ממש לא מובן מאליו מבחינתי, אין ספק בדבר אחד, מסורת חדשה וייחודית נולדה לעיר אשדוד".

משה בוטרשווילי, המשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט: ״ זהו ערב חג לאשדוד, העיר עם רצועת החוף היפה ביותר בישראל. רשות הספורט עלתה על קונספט ייחודי, אין לי  ספק שכבר בשנה הבאה יהפוך למותג ארצי מוביל בתחום אירועי הספורט בישראל".

מנכ"ל רשות הספורט יורם אסרף, שהוציאה לפועל את המירוץ.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך