בהצלחה בשביתה, לכו איתה עד הסוף, עד המוות…

כותב שורות אלה "תומך" בשביתת האסירים הביטחוניים. הפעם ותמיד...יש רק בקשה אחת, אל תפסיקו אותה לעולם, לכו איתה עד המוות. צריך לחזק את ידי השר לביטחון פנים גלעד ארדן שלא יעניק שום הטבה לשובתים. אנשים שרצחו או שלחו לרצוח חפים משפע זכאים רק לתנאי אחד, בור באדמה.
משה סידי הידוע גם כחכם סידי
חכם סידי

נשבע לכם כמעט עשיתי תאונת דרכים. נשבע לכם, ואני מה זה נוסע לאט. אבל לא יכולתי שלא להיות נדהם עד כדי "ברקס", מדברים של חברת הכנסת זהב גלאון ממר"צ. ראיינו אותה ברשת ב' בבוקר (במו אוזניי שמעתי), בנושא שביתת אסירי הפת"ח שדורשים להיטיב את תנאיהם. היא סייגה שיש כאלה שראויים לא לקבל כלום, אבל יש כאלה שמגיעות להם זכויות. לא יכולתי יותר. יצאתי מהרכב לקחת אוויר, לשמוע ולא להאמין. ומה עם הזכויות של אלה שנרצחו בגללם? להם כבר אין זכויות. וחס ושלום, כן חס ושלום אם זה היה מישהו מהמעגל הקרוב אלייך, גם אז היית מסכימה שיקבלו יותר זמן טלפונים, לימודים אקדמאיים, או ביקורים תכופים יותר? לא נראה לי. נמאס כבר מזה.

לפני שנראה מה המרצחים האלה דורשים, רק נגיד מי מארגן את השביתה. זהו מרואן ברגותי. בדיקה רגילה בגוגל, תעלה שמרואן ברגותי הוא טרוריסט במסווה של מנהיג פלסטינאי, אשר נידון לחמישה מאסרי עולם מצטברים ו-40 שנות מאסר על מעשי טרורר, בהם נרצחו ונפצעו ישראלים רבים.  אז בבקשה, זה לא חסיד אומות העולם שמבקש תנאים.

אבל בואו נראה מה החצופים בני המוות האלה דורשים? מה דורשים אנשים שקמו בבוקר והרגו יהודים? (אגב גם לא יהודים) רק כי הוא יהודי. זה כולל גם ילדים קטנים. בואו נראה מה האפסים האלה דורשים.

מסמך הדרישות של האסירים כולל (13 דרישות) הנה חלק מהן: דרישה עיקרית ששב"ס יתקין באגפים טלפונים ציבוריים, בדומה לטלפונים שמותקנים עבור אסירים פליליים. הצחקתם את האצבע הקטנה שלי. אתם רוצים להתקשר למשפחות שלכם (או אולי להוציא עוד פיגוע). האם אלה שמתו בגללכם יכולים להתקשר למשפחות שלהם? לא, אז תמותו.

הדרישה השנייה מכוונת גם לצלב האדום, והיא השבת נוהל של שני ביקורים בחודש של בני משפחות האסירים. לפני תשעה חודשים צמצם הצלב האדום את ביקורי המשפחות לפעם בחודש במקום פעמיים, ככל הנראה בעקבות בעיות פיננסיות. הצלב האדום מממן את הבאת בני המשפחות באוטובוסים מהגדה המערבית ומרצועת עזה לבתי הכלא. דהיינו זו לא בעיה שלנו. חבל כי אנחנו היינו צריכים למנוע מהם ביקורים בכלל. האם בני משפחות הנרצחים מבקרים אותם? רק מול קבר, אז תמותו.

במסגרת סוגיית הביקורים, דורשים האסירים כי ישראל לא תמנע מאף בן משפחה מדרגה ראשונה או שנייה לבקר אותם ותסיר מניעה ביטחונית, אם יש כזאת, רק לצורך הביקור. בנוסף הם דורשים להגדיל את זמן הביקור מ-45 דקות לשעה וחצי בכל פעם, וכן שיותר להם אחת לרבעון להצטלם עם בני המשפחות שלהם. באמת? להאריך את הזמן לביקור? להצטלם? מי שנרצח על ידכם, זוכה  לראות ולו תמונה של משפחתו? זוכה לראות אותם גדלים או חיים? זה לא קורה בגלל שאתם רצחתם או שלחתם רוצחים אליהם. אז שיצלמו אתכם בפתולוגיה אמן. אז תמותו.

מילה טובה, בתוך הכעס הזה שאני נתון בו עד עתה, אני רוצה לתת לשר גלעד ארדן, השר לביטחון פנים, שלפעמים פה ביקרתי אותו (בעניין אי ההפללה במריחואנה). אני מחזק את ידיך לא לוותר להם. מחזק את ידך על כך שהעברת את ההזנה בכפייה מבתי החולים, לכלא וכך נמנעות מאיתנו תמונות בתקשורת של אסירים ביטחוניים "מסכנים", ששובתים רעב וכולם מרחמים עליהם, שעוד רגע מתים ובסוף חיים כפול. עשית בשכל. רק בקשה אחת, תן להם לשבות רעב. תן, עד הסוף. אל תאכיל אותם בכפייה. שימותו.

אם זהבה גלאון הרגיזה אותי אז ח"כ אוסמה סעדי הרתיח את דמי. ואני לא ציני? הרתיח את דמי. וכל כך למה? אסביר לכם. ברמאללה, בעזה ובחברון נערכו הפגנות לאות הזדהות עם מאבקם של השובתים. ח"כ אוסאמה סעדי אמר על פי התקשורת: "זו תגובה להתנכלות ולמדיניות הפשיסטית בתוך בתי הכלא". לך קיבינימט. שיגידו תודה שהם מקבלים מזון. אלה שמתו בגללם כבר לא ייהנו משום ארוחה. משום דבר, משום אירוע, לא יראו את בני משפחותיהם, לא יראו את הילדים, נכדים גדלים, לא יזכו לחיבוק או נשיקה. לכלום. הם כבר לא איתנו.

אז שב בשקט ח"כ קטן שכמוך. אם לך מותר להגיד מה שאתה רוצה במסגרת חופש הביטוי והשנאה… אז גם לי. כי בנינו אתה יודע בדיוק מה התנאים שלהם היום נניח בכלא של החמאס או הפת"ח, שהם נמנים עליו. לא אמרת מילה שאפילו אסירי החמאס לא שבתו איתם, כי הבינו שזה בכלל עוד תרגיל של ברגותי, שרוצה לצאת מהכלא ולהשפיע על הרשות. אבל גם בלי זה, אדון ח"כ כלומניק, יש גבול למה שבשם חופש הביטוי אפשר להגיד. ואם אנחנו ישראל מדינה פשיסטית… תישאר ברמאללה. קבל את בעיטת הדרך ממני.

ואם ב"ברכות" עסקינן אז קבלו ממני עוד ברכה שובתי הרעב. אל תפסיקו את השביתה. תמשיכו בדרישותיכם. אל תוותרו. לכו בכל פעם שאתם שובתים עד הסוף, עד המוות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך