ניסיונות להכשיר את חאתם עבד אלחמיד לקראת הפועל ת"א בשבת

במ.ס אשדוד ינסו להכשיר את הבלם חאתם עבד אלחמיד, לקראת המשחק מול הפועל ת"א בשבת (17.45, הי"א). עבד אלחמיד, סובל מבעיה בשרירי הבטן שלו. אם הפועל ת"א לא הייתה מנצחת את כפר-סבא בשני, אלחמיד היה גומר את העונה 3 משחקים לסיומה. עתה ייתכן שיישחק בשבת את משחקו האחרון העונה.
הבקיע פנדל - אלחמיד
הבקיע פנדל - אלחמיד

חאתם עבד אלחמיד, החזיק אצבעות להפועל כפר-סבא, במשחק בשני מול הפועל ת"א. תיקו ומעלה לכפר-סבא ואלחמיד, היה מסיים את העונה כבר היום. אבל המשחק הסתיים בניצחונה של ת"א 0:2 ולכן ייתכן שאלחמיד יישחק עוד משחק ליגה אחד, בשבת (17.45, הי"א), מול הפועל ת"א.

אלחמיד סובל מבעיה בשרירי הבטן שלו. הוא ככל הנראה זקוק למנוחה. אם הפועל ת"א לא הייתה צוברת 3 נקודות, הרי שאשדוד הייתה מבטיחה באופן מעשי את הישארותה, מאחר והיה פעם של לפחות 7 נקודות כשנותרו 9 בקופה. עתה בגלל הניצחון של ת"א, היא רחוקה מאשדוד מרחק 5 נקודות בלבד כשנותרו 9 ולכן אשדוד חייבת את הנקודות במשחק הזה.

לכן נעשים ניסיונות להכשיר את עבד אלחמיד. הוא עובר סדרת טיפולים אינטנסיבית אצל הפיזיותרפיסט אורי ביינרט. רק לקראת סוף השבוע, אולי סמוך למועד המשחק בשבת, ידעו את מצבו של השחקן ואם יוכל לשחק. אם אשדוד תנצח, או אפילו תסיים בתיקו, הרי שהשחקן לא יישחק בשני המשחקים שנותרו עד לסיום העונה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך