משחקים מול היורדת ליגה וחושבים על הפלייאוף

בשישי (15.00, הקרייה), תשחק קבוצת כמבי אשדוד/באר טוביה מול היורדת לליגה השנייה, קרית-גת. באשדוד מקווים לנצח ולהתקרב לפלייאוף. פרסטון נואלס סופית כבר לא יחזור לשחק עד לתום העונה. שידור באתר ערוץ הספורט.
איבוד כדור

כשנותרו 6 מחזורים לסיום העונה, לא ויתרו במכבי אשדוד/באר טוביה על חלום הפלייאוף. או במילים אחרות, הקבוצה הממוקמת במקום ה-11, חולמת על המקום השמיני.

אשדוד שתארח את קרית-גת, שכבר ירדה לליגת המשנה, צריכה קודם כל לנצח אותה. אם היא תנצח היא תגיע ל-40 נקודות ליגה. אגב, אשדוד רחוקה מרחק 2 משחקים מהמקום השמיני, שם נמצאת כרגע עירוני נהריה. כך, שאפשר להגיד שעדיין יש סיכוי.

מצד שני, קרית-גת כבר ירדה ליגה ותגיע לשחק משוחרר. זו אולי הפעם היחידה שאשדוד תגיע העונה כפייבוריטית. היו"ר מאיר קיקוז מודע לכך והתייחס למשחק: "אנחנו מתכוננים לקראת קרית גת. אנחנו לא באים לחוצים אבל מצד שני השחקנים שלהם יעבדו על סקור אישי לשיפור מצבם לקראת עונה הבא, ולכן לא יהיה פשוט".

מי שחשב כי פרסטון נואלס עוד יוכל לחזור העונה, כנראה התבדה. נואלס שנפצע בכדף ידו כבר לא יהיה כשיר העונה. יחד עם זאת, כמו שזה נראה הוא יישאר לעונה הבאה לאחר שיחלים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך