אופיר מרציאנו והיברניאן עלו לפרמיירליג הסקוטית

אופיר מרציאנו, לשעבר שוערה של מ.ס אשדוד וקבוצתו הסקוטית העפילו מליגת המשנה לפרמיירליג הסקוטית. מרציאנו שמר על רשת נקייה בפעם ה-10 העונה בליגה. בשבוע הבא תשחק היברניאן בחצי גמר הגביע הסקוטי מול אברדין.
מרציאנו
מרציאנו.

הישג לאופיר מרציאנו, לשעבר שוערה של מ.ס אשדוד וכיום שוער היברניאן הסקוטית ונבחרת ישראל, שחגג עליית ליגה עם היברניאן, ששבה לפרמיירליג הסקוטית

היברניאן ניצחה  0:3 את קווין אוף דה סאות' במחזור ה-33 והגדילה את יתרונה בפסגה ל-11 נקודות.. זהו פער שכבר אי אפשר למחוק, בוודאי כשנותרו שלושה מחזורים לסיום העונה.

הניצחון נתן את האות לחגוג אליפות בליגת המשנה ולפתוח את בקבוקי השמפניה. את השערים לקבוצה כבשו הבלם דארן מקגרגור כבש צמד והמגן דייויד גריי הוסיף אחד. לגבי מרציאנו, הרי שהוא עשה את שלו ושמר על רשת נקייה בפעם ה-10 העונה בליגה, מתוך 20 משחקים בהם פתח. הישג לא מבוטל.

אבל בכך לא הסתיימה העונה הטובה של מרציאנו וקבוצתו. היברניאן שתשחק בשבוע הבא בחצי גמר הגביע הסקוטי מול אברדין. למי שלא יודע היברניאן היא מחזיקת הגביע ורחוקה משחק אחד מעלייה לגמר ושניים משמירה על התואר.

מרציאנו וחבריו חוגגים (צילום: מהטוויטר)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך