החזירו את זה הביתה

מכבי בן אשדוד, אלופת המדינה בכדורסל נשים, נטלה שוב את יתרון הביתיות לאחר שגברה בחוץ על מכבי רמת חן 54:67, במשחק שהיה צמוד כמעט עד לסיום. אשדוד מובילה בסדרת הגמר 1:2. קטיה לויצקי וטיפאני ג'קסון הצטיינו. משחק מספר 4 יהיה בחמישי הקרוב באשדוד. אשדוד יכולה לזכות בו באליפות.
ג'קסון מרוצה
חוזרת בגדול. ג'קסון.

זו סדרה של קבוצת החוץ. מכבי בן אשדוד ניצחה במספר משחק שלוש בסדרת הגמר סל את מכבי רמת חן 54:67 , עלתה ליתרון 1:2 והחזירה את יתרון הביתיות לאשדוד. למעשה בכל המשחקים עד כה ניצחה הקבוצה האורחת. אשדוד פעמיים ב"זיסמן" ורמתן חן "בהיכל הקרייה". בחמישי הקרוב תתארח רמת חן אצל אשדוד. אם אשדוד תנצח במשחק מספר 4, היא תזכה שוב באליפות.

התוצאה מעט מטעה. 5 דקות לסיום המשחק התוצאה הייתה 54:57. שתי הקבוצות היו צמודות וראינו משחק "פיזי" ברמה גבוה, כשלא פעם שחקניות משתטחות על הפרקט להציל כדור. המאמנים ניהלו משחק מצוין, במיוחד שירה העליון, שחסרה מחיצת שלמה אולי את השחקנית הטובה ביותר שלה, דניאל אדמס, שיצאה בגלל "תנועה" לא טובה שעשתה. עד המחצית קלעה אדמס 12 מתוך 31 הנקודות של רמת חן.

עדן ענבר נותן הוראות בדרך לניצחון (צילום: טוטו פוטו)

אצל אשדוד בלטו טיפאני ג'קסון כהרגלה, עם 20 נקודות שבכל מקום בפרקט ראינו את הכח והמנהיגות שלה, כהשיא לא מוותר על שום כדור וקטיה לויצקי שנבחרה לשחקנית המצטיינת במשחק. שתיהן אגב עם 17 נקודות. טיפאני הייז סיימה עם 13 נקודות, אבל זה היה משחק פחות טוב יחיסת שלה. ברמת חן ראינו את צ'לסי הופקינס שבלטה עם 12 נקודות.

קלעו לאשדוד: לויצקי וג'קסון 17, הייז 13, דורון 10, פרסלי 8, ויילר 2

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך