יחלמו תאורטית על הפלייאוף יישארו רשמית בליגה

מכבי אשדוד/באר טוביה, ירצו להמשיך את התקופה הטובה והמומנטום הטוב ממשחק הניצחון על הפועל ירושלים, במחזור האחרון. אשדוד תצא לחיפה (19.40, רוממה, משולב ערוץ 55), עם חלום על פלייאוף אפשרי, אבל לאחר המחזור הם יישארו רשמית בליגה.
אלטיט וליטל מרוצים
אלטיט וליטל מרוצים (צילום: לירון מולדובן. באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

איך שלא תסתכלו על זה, מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה, עשתה את שלה. מצד אחד היא תשחק מול מכבי חיפה בחמישי (19.40, "רוממה"), עם רצון לשמור ולו תאורטית את האפשרות להגיע לפלייאוף העליון. מצד שני כשנותרו 7 מחזורים לסיום, אשדוד תבטיח מעשית את הישארותה בליגה.

חיפה ממוקמת חמישית בליגה והיא רוצה לשמור על המקום שלה. אשדוד שממוקמת 11, יודעת שניצחון כאן, עשוי לקרב אותה מעט לחלום הפלייאוף. נכון יש לה עוד דרך לא קטנה לשם, אבל הפסד ירחיק כמעט סופית אותה משם. אשדוד מקווה להמשיך את המומנטום מהניצחון במחזור האחרון על סגניתה אלופה, הפועל ירושלים, 74:92. הניצחון הזה, מנותן לה הרבה אמון ביכולתה לנצח גם בחיפה.

מצד שני, אשדוד תבטיח רשמית את ההישארות בליגה. אשדוד רחוקה 6 נקודות מקרית-גת האחרונה, שזה 6 משחקי ליגה. מעשית היא נשארה, כי אשדוד ניצחה פעמיים את קרי-גת, אז בטבלה פנימית זה עוד משחק. אבל לאחר המשחק בחיפה זה יהיה ככל הנראה רשמי.

בנושא אחר. צ'ייס סיימון שלהט בניצחון מכבי "קפלן" אשדוד/באר טוביה על הפועל "בנק יהב" ירושלים עם 27 נקודות (7-9 לשתיים, 4-5 לשלוש), 8 ריבאונדים ומדד 38, נבחר לחמישית המחזור הקודם. עוד סממן לתקופה המצוינת של הקבוצה לאחרונה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך