סירושטיין: "זה השער הכי חשוב שכבשתי"

מיקי סירושטיין, בלמה של מ.ס אשדוד, מודע לחשיבות השער שכבש מול קרית-שמונה, בדקה ה-90. שער שיעזור להשיג עוד עונה בליגת העל. אגב עונה הבאה, המאמן רן בן שמעון יישאר ככל הנראה. בן שמעון: "יש רצון גדול מאוד". גדי קינדה אמור לשוב לאחר החג.

מיקי סירושטיין, בלמה של מ.ס אשדוד, שכבש את השער בדקה ה-90, במשחק ביום ראשון מול קרית-שמונה, מודע לחשיבותו של השער ויותר מזה, הוא מגדיר את זה כדבריו: "השער הכי חשוב שכבשתי הרגשה מצוינת אבל לא השלמנו את המשימה". שער שיעזור לקבוצה להשאר עונה עונה בליגת העל.  סירושטיין שבעונה שעברה כבש 10 שערים, הוסיף הרבה כח מאז הגעתו לקבוצה חזרה מבני יהודה והוא משלים חלק אחורי מצוין של אשדוד, שברור שרובו ימשיך בעונה הבאה.

אם מדברים על העונה הבאה, הרי שנראה שגם המאמן רן בן שמעון ימשיך עונה נוספת. בן שמעון אמר על כך באימון שישי: "כבר אמרתי שהרצון גדול מאוד. אבל צריך לחכות לזמן הנכון. בקרוב נשב ונחליט איך עושים את ומתי עושים את זה. אבל אני לא רוצה לדבר כרגע על העתיד. קודם צריך להישאר בליגה".

על המשחק מול קרית-שמונה אמר המאמן: "היה כיף מבחינתי לראות איך השחקנים רצו בכדי להשיג את השוויון שלבסוף הגיע.. תהליך טוב קורה באשדוד ואני מרגיש שיש עם מי לצאת למלחמה". גדי קינדה שנעדר מהמשחק בשל צהובים, אמור לחזור לאימוני הקבוצה כבר לאחר החג. בקבוצה מקווים שבמשחק בעוד שבועיים, בחוץ, מול הפועל חיפה, תסתיים המשימה להישאר בליגת העל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך