שי לחג של סירושטיין

שער של מיקי סירושטיין, בדקה ה-90, קבע 1:1 בין מ.ס אשדוד לקרית-שמונה. שער חשוב שמנע מאשדוד אולי להסתבך בהמשך הפלייאוף התחתון ושמר פער 7 נקודות מהפועל ת"א, שמתחת לקו האדום. קרית-שמונה עלתה ליתרון ראשונה (62). תיקו שלישי ברציפות לאשדוד.
שי לחג של סירושטיין

יש שערים שלא יעזור נחזור אליהם שוב ושוב. זה מה שיקרה עם השער של מיקי סירושטיין בדקה ה-90, מול קרית-שמונה. קרית-שמונה כבר הובילה 0:1, זה נראה ב דרך להפסד של אשדוד, שיביא אותה מרחק של 6 נקודות בלבד מהפועל ת"א, שמתח  לקו האדום. אבל אז הגיע מיקי סירושטיין הבלם וכמו שהוא יודע לא פעם, גם הפעם , כבש  והשווה. שער חשוב מאין כמותו מעכשיו זה לא מרחק 6, אלא 7 או במילים אחרות 3 משחקי הבדל. שי לחג.

האמת שמיקי סירושטיין עשה צדק. זה היה משחק שקול. קרית-שמונה עלתה ליתרון ראשון משער של גוזלן, אבל אשדוד הייתה ראויה לנקודה לא פחות. היא הגיעה בסוף בדקה ה-90, אבל הגיעה וזה החשוב. אגב 5 דקות לפני כן, בעט אור אינברום כדור שכבר נראה חודר פנימה, אבל ברוסו, הציל מהקו.

אשדוד תצא בעוד שבועיים לחיפה, למשחק מול הפועל חיפה, שהבטיחה את כמעט את הישארותה. אשדוד תרצה לחזור מסמי עופר עם נקודות, כמו שקרה ה כבר בפעמיים שהגיעה לשם, מול מכבי והפועל חיפה.

מ.ס אשדוד: יואב ג'ראפי, טום בן זקן (חן עזריאל, 68), חאתם עבד אלחמיד, מיקי סירושטיין, קרלו ברוצ'יץ', רועי בקל (דין דוד, 78), תום מונד, דן ביטון, דולי מנגה (בנצי מושל, 56), אור אינברום, לוסיו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך