סגנית האלופה מירושלים מגיעה במוצ"ש לקרייה

מכבי "קפלן" אשדוד/באר טוביה תנסה לשמור על תקוות לפלייאוף . לכן במוצ"ש היא חייבת לנצח את הפועל ירושלים, שתגיע לאשדוד. ירושלים מצידה רוצה לקטוע את רצף ההפסדים שלה (20:30, "היכל הקרייה" SPORT5).
סגנית האלופה מירושלים מגיעה במוצ"ש לקרייה

מכבי אשדוד/באר טוביה עוד חולמת על פלייאוף. בכדי שיהיה עוד סיכוי לחלום, היא צריכה לנצח במוצ"ש (20.30, "היכל הקרייה) את הפועל ירושלים, שזו לא העונה שלה ואנחנו עוד עדינים איתה.

שתי קבוצות ספגו הפסדים כואבים במחזור האחרון. המומנטום של מכבי אשדוד/באר טוביה קצת נעצר בשבוע שעבר, כאשר אחרי שניצחה בארבעה מחמשת משחקיה הקודמים, היא סבלה מרבע אחרון רע וספגה הפסד חוץ 90:69 להפועל אילת. צ'ייס סיימון סיים כרגיל לאחרונה בראש רשימת הקלעים עם 20 נקודות, בעוד מריו ליטל קלע 9 נקודות בהופעת הבכורה שלו בארץ.

שני המפגשים העונה בליגה ניצחה קבוצת הבית. בסיבוב הראשון ניצחה אשדוד עם 57:70 מדהים, במשחק בו קלע אדם אריאל (שנפצע וגמר אתה עונה) שיא קריירה של 18 נקודות נגד האקסית. גם במשחק בפיס ארנה פתחה החבורה של מאיר טפירו מצוין וכבר הובילה ביתרון דו-ספרתי, אבל טרנס קינסי (15 נקודות) במחצית שנייה מצוינת הוביל את האדומים לניצחון 67:75.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך