גיאורגי בטייב שוחרר. קינדה מוצהב

גיורגי בטאייב, שחקנה של מ.ס אשדוד שוחרר מהקבוצה. ביום ראשון תגיע קרית-שמונה (19.00) לאשדוד, ניצחון והקבוצה מעשית תישאר בליגה. גדי קינדה ייעדר בשל צהובים.
חותמים חוזה

שינויים במ.ס אשדוד. קשר הקבוצה הרוסי גיורגי בטאייב, שוחרר. בטאייב  לא קיבל דקות משחק רבות אצל רן בן שמעון ובקבוצה החליטו לשחרר את השחקן. זהו הזר השלישי שהקבוצה משחררת בתקופה האחרונה,  לאחר ויגור הברזילאי וסנדרו גוטאל האוסטרי.

ביום ראשון מקווים בקבוצה להבטיח את ההישארות בליגת העל לעונה נוספת. אשדוד תארח (19.00, הי"א) את קרית-שמונה. קרית-שמונה הבטיחה את מקומה בליגת העל כבר בפתיחת הפלייאוף. מאז היא נוצחה פעמיים, מול הפועל ת"א ומול הפועל חיפה, בשני המשחקים בבית.

בקבוצה מודעים לעבודה שקרית-שמונה לא תרצה לספוג הפסד שלישי ברציפות, אבל מ.ס אשדוד בבית, יכולה וצריכה לנצח. מי שייעדר מהמשחק הוא גדי קינדה. קינדה לא יישחק בשל צבירת כרטיסים צהובים. קינדה מאז שחזר לאחר פציעה, הוא אחד מהשחקנים החשובים והבטוחים בהרכב של בן שמעון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך