סדרת הגמר סל בכדורסל נשים תפתח בחמישי

מכבי רמן חן גברה במשחק הרביעי על אליצור חולון ועלתה לסדרת הגמר סל מול מכבי בן אשדוד. המשחק הראשון ייערך בחמישי (19.00, "אולם זיסמן"). ההערכה באשדוד היא שטיפאני ג'קסון, שהורחקה מול הרצליה, תשחק.
אלופת המדינה

הכל מוכן לסדרת הגמר סל בכדורסל נשים.

קבוצת מכבי רמתן חן, גברה בשני על אליצור חולון במשחק מספר 4 בסדרת חצי הגמר סל, בכדורסל נשים ובסיכום הכולל גברה עליה 1:3. רמת חן היא יריבתה של מכבי בן אשדוד בגמר סל, סדרה של הטוב מ-5, בסיומה תקבע אלופת המדינה. המשחק הראשון ייערך ביום חמישי (19.00), באולם "זיסמן", אולמה של רמת חן, לה יתרון הביתיות. המשחק הבא ייערך בראשון באשדוד.

באשדוד לא מתכוונים לוותר בקלות על תואר אלופת המדינה. הקבוצה כזכור איבדה את גביע המדינה שהחזיקה בו ולכן תואר האליפות הוא התואר היחיד שנותר לקבוצה העונה.

באשדוד מקווים כי טיפאני ג'קסון הורחקה בסדרת חצי הגמר מול הרצליה (0:3 לאשדוד), לאחר שלטענת השופטים פגעה בשחקנית הרצליה, תוכל לשחק במשחק הראשון בסדרה. ההערכה היא שהיא תספוג רק קנס כספי ותוכל לקחת חלק במשחק. היעדרות של ג'קסון מהמשחק הזה, תהיה כמה לא פשוטה לאשדוד.

סדר משחקי סדרת הגמר סל:

תאריכי המשחקים:
6/4/17 – חמישי הקרוב – משחק מס' 1 בזיסמן, רמת-גן
9/4/17 – ראשון הקרוב! – משחק מס' 2 אצלנו באשדוד (היכל הקריה)
13/4/17 – חמישי – משחק מס' 3 בזיסמן
20/4/17 – חמישי – משחק מס' 4 באשדוד (במידת הצורך)
24/4/17 – שני – משחק מס' 5 בזיסמן (במידת הצורך)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך