אור אינברום איבד חלקית את ההכרה

כבר בדקות הראשונות של המשחק מול אשקלון, נפגע אור אינברום בפניו. אינברום נזקק לטיפול של פיזיותרפיסט הקבוצה אורי ביינרט וחזר לשחק. אבל לא רבים יודעים שאיבד חלקית את הכרתו. מתיחה לעבדל חמיד שינוח כמעט עד לסוף השבוע. בקבוצה אמרו: "מרוצים מהנקודה. אבל יש הרגשת פספוס"
אינברום
אינברום. בית"ר רוצה אותו (צילום: TOTO FOTO)

לא רבים יודעים, אבל אור אינברום, שחקנה של מ.ס אשדוד, איבד את הכרתו חלקית במהלך המשחק מול אשקלון.

בדקות הראשונות של המשחק קפץ אינברום לכדור עם שחקן של אשקלון. הוא ספג מרפק בפניו והיה חשש שלא יוכל להמשיך. אינברום קיבל טיפול מפיזיותרפיסט הקבוצה, אורי ביינרט. ביינרט  נראה לוקח את אינברום לספסל. הוא הבחין ככל הנראה בעובדה שאינברום לא בהכרה מלאה. בדק אותו. אפשר לו מנוחה ורק אח"כ הוא חזר לשחק.

שחקן אחר, חאתם עבדל חמיד סובל ממתיחה בשריר רגלו, אבל כמו שזה נראה הוא ינוח עד לפחות יום חמישי ואח"כ ידעו את מצבו. ההערכה יהיה כשיר.

בקבוצה היו מרוצים מהנקודה שהקבוצה השיגה במשחק החוץ מול אשקלון, אבל ההרגשה הייתה שניתן היה לנצח את המשחק. בקבוצה היה מי שאמר: "אנחנו מרוצים מהנקודה, אבל יש הרגשת פספוס". המאמן רן בן שמעון אמר בין היתר בסיום: "הנקודה טוב למיקום שלנו בטבלה". על החמצת הפנדל של אינברום אמר: "זה יכול לקרות לכל אחד. אין כעס עליו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך