אישום – אמר לרופא: "אני ארצח אותך, אני אחזור לפה ואני ארצח אותך"

שוטרים שהוזעקו לקופת חולים כללית ברובע ב' עצרו לפני שבועיים תושב אשדוד בחשד שאיים על הרופא כי ירצח אותו, בסוף השבוע האחרון הגישה הפרקליטות נגד הנאשם כתב אישום
אישום - אמר לרופא: "אני ארצח אותך, אני אחזור לפה ואני ארצח אותך"
צילום: avishai teicher - ויקיפדיה.

כתב אישום הוגש נגד תושב אשדוד בן 38 המואשם בעבירות איומים והתנהגות פרועה במקום ציבורי. מכתב האישום עולה כי בצהרי יום ה- 16.3.17 הגיע הנאשם למרפאת בריאות הנפש של קופת החולים כללית הממוקמת ברחוב סטרומה שברובע ב', ושם החל לצעוק ולאיים על הרופא בפגיעה שלא כדין בגופו בכך שאמר לו: ' אני עוד אטפל בך, כלב… אני ארצח אותך. אני אחזור לפה ואני ארצח אותך! וזאת אמר בכוונה להפחידו".

ממשטרת ישראל נמסר לאחר המקרה נמסר כי הסיבה לכעסו של הנאשם היא המתנה של 13 דקות. הרופא המנהל את המרפאה יצא אליו לבדוק מה קורה והנאשם כאמור בתגובה איים עליו ועזב את המקום. האירוע התרחש יומיים לאחר שאחות קופת חולים כללית, טובה קררו ז"ל נשרפה למוות על ידי אחד הלקוחות של הסניף בחולון. למרפאה באשדוד הוזעקו שוטרים שחיפשו את הנאשם שנעצר עוד באותו היום.

מקופת החולים ׳כללית׳ נמסר בתגובה כי ״לא נסבול כל סוג של אלימות כלפי צוותים רפואיים ונעשה ככל שניתן על מנת להגן על שלומם וביטחונם האישי״. במשטרה הדגישו כי " ננקוט אפס סלחנות כנגד כל אלו שיטילו אימה על עובדי ציבור באשר הם". כאמור כנגד האיש הוגש כתב אישום.

צילום: avishai teicher – ויקיפדיה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך