מ.ס צפויה לפתוח עם 3 בלמים מול אשקלון

במ.ס אשדוד יודעים שהמשחק מול אשקלון בשני (20.30) באשקלון, הוא משחק מפתח. נראה כי המאמן בן שמעון ימשיך בשיטת 3 הבלמים. לוסיו עשוי לפתוח בהרכב.
בן שמעון יוצא לאימון
בן שמעון יוצא לאימון (צילום: TOTO FOTOׂ

במ.ס אשדוד נערכים לקראת המשחק החשוב בשני מול הפועל אשקלון (20.30), בחוץ. באשדוד יודעים כי הקבוצה חייבת לחזור עם נקודות שיכולות לסגור את העונה מבחינתה.

המאמן רן בן שמעון צפוי לפתוח בהרכב עם 3 בלמים, בסגנון איתו משחקת הקבוצה מאז הגיע, כמעט בכל משחקיה. חאתם עבדל חמיד, שבאחד האימונים לא התאמן עם כולם בגלל יבלת ברגלו, אבל עכשיו הוא כשיר, מיקי  סירושטיין וניר ברדע, צפויים לפתוח כשלושת הבלמים. אגב לא ברור אם דין דוד יפתח וייתכן כי לוסיו, מתאים מבחינת המאמן במשחק הזה יותר, לא מעט בגלל משחקו הפיזי.

שחקני הקבוצה ממוקדים אחד מהם אמר "לאשדוד אונליין": "האווירה בקבוצה מצוינת. יודעים מה מצפה לנו. אנחנו באים לגמור אתה סיפור ולהישאר בליגה,. באשדוד יודעים כי בעקבות ניצחונה של הפועל ת"א, על בני יהודה, מה שקרב את ת,א עד כדי 6 נקודות מאשדוד, המשחק מול אשקלון, הוא משחק מפתח.

ההרכב המשוער: ג'ראפי, בן זקן, עבדל חמיד, ברדע, סירושטיין, ברוצ'יץ', מונד, קינדה, ביטון, אינברום, לוסיו (דוד)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך