באשדוד בטוחים ג'קסון רק תיקנס – מצורף הסעיף בתקנון

במכבי בן אשדוד מקווים כי צאו את הסעיף בתקנון (3א') איגוד הכדורסל, לפיו טיפאני ג'קסון שהורחקה מול הרצליה וכרטיסה נלקח, רק תיקנס. באשדוד חששו שלא תשחק במשחק מספר 1 בגמר סל אליו עלתה הקבוצה.
ג'קסון נאבקת ומורחקת
ג'קסון נאבקת ומורחקת (צילום: TOTO FOTO)

בקבוצת הכדורסל של מכבי בן אשדוד, אלופת המדינה בכדורסל נשים, נאחזים בסעיף 3א', בתקנון איגוד הכדורסל, לפיו בטוחים שם כי טיפאני ג'קסון שחקנית הקבוצה לא תיענש בהרחקה ממשחק אחד, משחק מספר 1 בגמר סל.

במהלך המשחק מספר 3 בחצי הגמר סל, מול הרצליה, נאבקה ג'קסון על כדור. השופטים טענו כי כי ג'קסון ביצעה עבירה ללא כדור ולכן הורחקה בו במקום וכרטיסה נלקח בסיום. באשדוד נלחצו מהעובדה שאולי ג'קסון לא תשחק במשחק מספר 1 בגמר סל, אליו עלתה הקבוצה.

אבל הבשורה הגיעה מהתקנון. על צפי סעיף 3א', שחקן שלו זו ההרחקה הראשונה בעונה לא יועמד לוועדת משמעת שתקבע אולי משחק הרחקה נוסף, אלא יקבל קנס כספי אוטומטית. בקבוצה מקווים כי דוח השופטים לא יהיה חמור עד כדי כך שבכל זאת יזמנו אותה. למרות הסעיף.

אשדוד שניצחה 0:3 חלק את הרצליה בסדרת חצי הגמר, מחכה ליריבה מחצי הגמר השני, בין רמת חן לחולון. כרגע המצב הוא 1:2 לרמת חן, שתשחק בשני בחולון ואם תנצח, הרי שבחמישי צפוי משחק הגמר סל הראשון, ברמת חן.

הסעיף בתקנון 3א'

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך