כל ילד ומספר הגורל שלו

פיתגורס, הפילוסוף היווני, קבע: מספר זה חוק, ולכל מספר יש אנרגיה מסוימת. הנומרולוגיה מבוססת על תורת המספרים, ופיתגורס נחשב לאבי הנומרולוגיה. המפה הנומרולוגית של האדם מדברת על הייעוד האישי ועל תכנית הפעולה שלו בחיים. למעשה, מפה זו מאפשרת לנו לבחון האם אנחנו צועדים בכיוון של מימוש היעד שלנו, או לא. התמורה שיש למפה הנומרולוגית היא היותה כלי נוסף להיכרות מעמיקה עם הייעוד של ילדנו, על מנת שנוכל להנחותם בחיים ולסייע להם לממש את כישוריהם. בנוסף על כך, מפה זו מסייעת לנו ההורים להבין טוב יותר מתוך אילו מניעים פועל ילדנו, כמו גם לזהות את העיתוי והתזמון המתאימים להם לשם נקיטת פעולות שונות.
כותבת באשדוד אונליין

ילדים במספר 1: הפן הבונה: ילדים מאוד דינמיים, יצירתיים ופעלתניים, משימתיים מאוד, אוהבים אתגרים וזקוקים להם, זקוקים לקשרים חברתיים רבים ומתחברים בקלות, כריזמטיים ובעלי כושר מנהיגות. פן מעכב: רגשנות, פגיעוּת ואימפולסיביות, נטייה למאבקי כוח.

ילדים במספר 2: הפן הבונה: ילדים אמפתיים ורגישים מאוד הזקוקים להרבה רוך. השותפות ותחושת הביחד חשובות להם מאוד, והם קשורים במיוחד לאימא. פן מעכב: נטייה לתלותיות, קושי בקבלת החלטות ובהצבת גבולות.

ילדים במספר 3: הפן הבונה: ילדים אלה הם מלאי שמחת חיים ובעלי יצירתיות רגשית. הם אוהבים להיות במרכז, רגישים ילדים נצחיים בנשמתם, מלאי התלהבות, אוהבי הרפתקאות וחברה. כמו כן בעלי אינטואיציה מפותחת, ומאוד אחראיים. פן מעכב: חשוב לאפשר להם לבטא רגש, מרבים להתלונן, ולעיתים נוטים למצבי רוח ולמניפולציות רגשיות.

ילדים במספר 4: הפן הבונה: ילדים אחראיים, יסודיים וזקוקים למשפחה כעוגן. הם שיטתיים, מרבים בפרטים כאשר הם מספרים חוויות, ותחושת הביחד חשובה להם. הם נמשכים ללימודים בלתי פורמליים, על אף היותם מאוד מעשיים. זקוקים לשורשים עמוקים וליציבות רגשית. פן מעכב: מתקשים להיות ספונטניים, מכיוון שמעדיפים ללכת על בטוח, מתקשים במעברים ושינויים

ילדים במספר 5: הפן הבונה: ילדים תקשורתיים מאוד, אוהבי שינויים זקוקים לעשייה מתמדת, בעלי חשיבה יצירתית חושבים מחוץ לקופסה. פן מעכב: נוטים לתלותיות, ולכן חשוב לחזק בהם את תחושת המסוגלוּת העצמית. לעיתים יש להם רצונות סותרים.

ילדים במספר 6: הפן הבונה: פרפקציוניסטים מאוד, ובעלי צורך חזק בשליטה. ניתן לסמוך עליהם. הם בעלי חוש גבוה לאסתטיקה. פן מעכב: שיפוטיים וביקורתיים הן לגבי עצמם והן לגבי אחרים ושואפים לשלמות.

ילדים במספר 7: הפן הבונה: אלו הם ילדים שניתן לסמוך עליהם, אכפתיים, בעלי מחשבה חריפה. פן מעכב: קשה להם לתת אמון באחרים, חשוב שלא להפר את אמונם, מכיוון שאז הם נוטים להיסגר מאוד.

ילדים במספר 8: הפן הבונה: ילדים תכליתיים, לעיתים יש בהם סגירות פנימית, הם נוטים להיות ילדים "הוריים" ולשאת באחריות רבה. פן מעכב: ילדים אלו מנסים להוכיח כל הזמן שהם ראויים, והם מתקשים להתמודד עם כישלונות

ילדים במספר 9: הפן הבונה: אלו הם ילדים שחשוב להם לפעול על פי צו ליבם, ועל ההורים לאפשר להם זאת. בעלי יכולת נתינה אינסופית, ויכולת העברת מסרים ברורה. יש להם יכולת השפעה על אחרים. הם בעלי אינטואיציה גבוהה, וחשוב להם להרגיש משמעותיים. פן מעכב: ילדים אלו מנסים לרצות כדי לא לפגוע באחרים, חשוב לעבוד עמם על איזון. כמו כן, הם נוטים להתווכח על העקרונות שלהם.

אשמח לענות לשאלות המופנות למייל editsultan10@gmail.com
אדית סולטן
נומרולוגית, קבלית ואסטרולוגית
נייד-052-8335784

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך