קבוצת "דולפיני אשדוד" הולכים לנשיא

כבוד גדול לקבוצת "דולפיני אשדוד", קבוצת החרשים וכבדי השמיעה בקט רגל, בעלת מדליית הארד מליגת האלופות בסבילה. הקבוצה הוזמנה במאי לנשיא המדינה. אבל הוא לא לבד. גם שרת הספורט, מירי רגב הזמינה את הקבוצה לאחר חג הפסח. הזמנה מכובדת נוספת קיבלה הקבוצה מראש העיר ד"ר יחיאל לסרי שיפגוש אותם ב-26.4. כבוד.

ההצלחה של קבוצת הקט רגל לחרשים וכבדי שמיעה, קבוצת "דולפיני אשדוד", באליפות העולם בסבילה, בה זכתה במקום השלישי ובמדליית הארד, לא נעלמה גם מנבחרי הציבור בעיר ובארץ כולה.

הקבוצה קיבלה לא פחות מ-3 הזמנות מכובדות מאישים הקשורים לעיר צמה ולמדינת ישראל. ב-26.4 הזמין ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי את הקבוצה אליו ללשכתו. בקבוצה מחכים לפגישה גם להביע תודתם לראש העיר, שעזר בחלק מימון ההוצאות לליגת האלופות.

אבל כאן לא תם העניין. שרת הספורט מירי רגב, הזמינה את הקבוצה אליה בכדי להביע את הערכתה על ההישג הגדול שהביא כבוד לעיר ולמדינה. ההזמנה היא לאחר חג הפסח. אגב זו תהיה הזדמנות מצוינת לראשי הקבוצה לדבר עם השרה על קידומה של הקבוצה וכמובן קידום הענף כולו, במסגרת משרדה.

מי שעוד הזמין אותם וכאן דובר במעשה בהזמנה הבולטת ביותר והמרגשת ביותר, הוא נשיא המדינה, ראובן רובי ריבלין, שגם הוא יפגוש אותם ויביע את הערכתו לקבוצה ולקהילת החרשים וכבדי השמיעה וזוהי הזדמנות מצוינת למנף את כל הקשור לכך.

בקבוצה מתרגשים מאוד לקראת המפגשים החשובים האלה. גם היו"ר יעקב אוליאל רואה בזה הזדמנות לייצג לא רק את קבוצת "דולפיני אשדוד", אלא את כל הליגה בקט רגל של כבדי השמיעה והחרשים והקהילה כולה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך