מסעדת עזיזה – מסעדה חדשה, ביתית ואיכותית!

תכירו את "מסעדת עזיזה" - המתמחה באוכל ביתי מבושל וגריל בר משובח ושוכנת ברחוב הבנאים.
מסעדת עזיזה - מסעדה חדשה, ביתית ואיכותית!

אל רחוב הבנאים שבאזור התעשייה הצטרפה בחודש דצמבר האחרון מסעדה חדשה בשם "עזיזה" המתמחה באוכל מזרחי ביתי ובשרים על האש. שמה של המסעדה הוא על שם משפחתו של בעל המקום דורון עזיזה וכפי שניתן להבין – מדובר על אוכל מזרחי אסלי.
הסועדים הרבים שפוקדים את המסעדה מדי יום מספרים על מקום נעים עם אווירה חמימה ונוחה, שירות אדיב ובעיקר אוכל טעים, טרי ואיכותי.

המסעדה פותחת את שעריה בכל יום בשעה 12:00 בצהריים ומציעה עסקיות צהריים משתלמות במיוחד. עד השעה 18:00 בערב מוגשות מנות מבושלות והחל מ-18:00 ועד הסגירה בחצות ניתן ליהנות מגריל בר ועסקיות בשרים. לאורך כל שעות הפעילות ניתן להגיע אל המקום וגם לקחת אוכל מוכן הביתה.

במסעדת עזיזה ניתן לערוך גם אירועים המיועדים למקסימום 100 איש כמו בריתות, ימי הולדת, מסיבות הפתעה, חינות ועוד. בין המנות המומלצות ביותר במסעדה – צלי בשר ברוטב פטריות, בשר ראש עם גרגירי חומוס, דג פילה מושט ברוטב מזרחי, קוסקוס וכמובן עשרות סוגי סלטים איכותיים בטעם של בית.

"מסעדת עזיזה" – רחוב הבנאים 2, אזור התעשייה אשדוד. לפרטים והזמנות – 08-6695522. כשר.

מסיבת יום הולדת במסעדת עזיזה. צילום: מאור ג'מו
מסעדת עזיזה. צילום: מאור ג'מו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך