נעים להכיר – החוברת של מ.ס. אשדוד בדרך אליכם הביתה

בימים הקרובים תקבלו לביתכם את החוברת השנתית של מ.ס. אשדוד. לראשונה בתולדות המועדון חוברת מהודרת בה תמצאו את כל מה שקורה במ.ס. אשדוד. בית הספר לכדורגל, חוגים במתנ"סים, האקדמיה, מחלקת הנוער, פעולות קהילה וכמובן הכל על הקבוצה הבוגרת וגם תמונה קבוצתית.
לוגו מ.ס אשדוד

מ.ס אשדוד עכשיו גם בגרסה "הכתובה"

בימים אלו מופצת ברחבי העיר חוברת מהודרת ומושקעת בת 68 עמודים הכוללת בתוכה את הסיפור האמיתי של מועדון ספורט אשדוד לעונת 2016-2017.

מדוברות הקבוצה נמסר: "בחוברת תמצאו סקירה מלאה על שלל פעילויות המועדון עם כתבות מיוחדות על העמותות אותן אנו מאמצים, על שיתופי הפעולה המיוחדים עם בתי ספר כמו אורט ימי, עמל ומפתן חרמון, על ההשקעה שלנו בלימודי אנגלית ולימודי נהיגה לשחקני הקבוצה הבוגרת וקבוצת הנוער.

כמו כן תוכלו לקרוא על החוגים שלנו במתנ"סים ברחבי העיר, על בית הספר לכדורגל המוביל באשדוד וכן על הדובדבן שבקצפת – האקדמיה לכדורגל של מ.ס. אשדוד, יחד עם סיפורם של השגרירים שלנו, שצמחו באקדמיה וכיום מייצגים אותנו בגאווה בשלל קבוצות בארץ ובאירופה.

בנוסף, נספר לכם על כל קבוצות הליגה של מחלקת הנוער המפוארת שלנו וניתן סקירה מלאה על הקבוצה הבוגרת, סגל השחקנים והצוות המקצועי וכן תמצאו תמונה קבוצתית הניתנת לתלישה.

החוברת תופץ במהלך הימים הקרובים בתיבות הדואר בכל רחבי העיר, ותוכלו ללמוד ממנה שמועדון ספורט אשדוד הוא הרבה יותר מקבוצת כדורגל. קריאה מהנה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך