נואלס כנראה גמר את העונה. קיקוז: "נצטרך להביא שחקן אחר".

אמונם בתחילת השבוע יעבור פרסטון נואלס, שחקנה של מכבי אשדוד/באר טוביה בדיקה סופית שתקבע את מצב כף ידו. אבל ההערכה היא שכנראה הוא גמר את העונה. יו"ר הקבוצה קיקוז: "צריך להביא שחקן אחר". בקבוצה יש התלבטות בגל העניין הכספי, אבל לא יסתכנו כי נותרו 10 מחזורים עד לתום העונה.
שחקן אשדוד מול שני שחקנים

בתחילת השבוע אמור שחקנה של מכבי אשדוד/באר טוביה, פרסטון נואלס, לעבור בדיקת מומחה, בביה"ח תל השומר, שם יקבעו את מצב כף ידו. האם ינותח וסיים את העונה, או יזדקק רק למנוחה וטיפול תרופתי. כמו שזה נראה עכשיו, לאחר שהגיעו תוצאות האמ.אר.איי, נואלס גמר את העונה. באשדוד ההתלבטות עכשיו היא בנוגע לשחקן אחר שיגיע במקומו.

הבעיה היא כספית. באשדוד יש מי שחושש בהנהלה כי שחקן נוסף, יכביד על תקציב הקבוצה. אבל מצד שני יש חשש כי אם הקבוצה תישאר עם 3 זרים עד לתום העונה, הרי שב-10 המחזורים האחרונים, שנותרו, היא עלולה להסתבך. במשחק מול חולון לא שחקה אשדוד עם נואלס ושלושת הזרים של הקבוצה לא עמדו מול חולון שהייתה רק עם 4 זרים ולא 5, כפי שיגיעו מולה קבוצות אחרות.

היו"ר מאיר קיקוז אמר בעניין: "אין ספק שצריך להביא שחקן נוסף. זר או ישראלי. יש עוד זמן רב לתום העונה. חבל שזה קרה, כי עד שהכל התחבר ונואלס התאים לשיטה והוסיף מאוד, הוא כנראה גמר את העונה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך