נבחרת עמל מול נבחרת אוהדי מ.ס במחצית המשחק מול כפר-סבא

כמיטב המסורת המשיכו במשפחת מועדון ספורט אשדוד לעודד ולחזק את שותפיהם הרבים ברחבי הקהילה. את תפקיד השותפים מילאו שחקני נבחרת הכדורגל של בית ספר עמל אשר הגיעו אל משחק הליגה האחרון מול הפועל כפר סבא ובמחצית התמודדו למשחק ראווה מול נבחרת האוהדים של קבוצת מועדון ספורט אשדוד.
נבחרת עמל מול נבחרת אוהדי מ.ס במחצית המשחק מול כפר-סבא

הפעם את תפקיד השותפים מילאו שחקני נבחרת הכדורגל של בית ספר עמל אשר הגיעו אל משחק הליגה האחרון מול הפועל כפר סבא ובמחצית התמודדו למשחק ראווה מול נבחרת האוהדים של קבוצת מועדון ספורט אשדוד.

אולי זה בעקבות האימונים והליווי הצמוד אשר מקבלים ילדי עמל משחקני הקבוצה הבוגרת של מ.ס אשדוד בחודשים האחרונים ואולי זה רק בשל כשרונם הטיבעי, אך בסיום המשחק ולמרות פער הגילאים אשר עמד לרעתם, היו אלו שחקני קבוצת עמל אשר גברו ונצחו במשחק הראווה לכל תשואות האוהדים.

ילדי נבחרת עמל זכו בערב גיבוש מפנק מתנת חברת חדרי הקריוקי "BEAT" אשר הגיע לאשדוד לפני מספר חודשים ומאז מלווה את פעלויות הקהילה של מועדון ספורט אשדוד וכאן המקום פעם נוספת להודות להם על כך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך