לא באותה הליגה

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד תצטרך לחפש את הנקודות שיבטיחו לה מקום בפלייאוף העליון, במחזור הבא ברמה"ש, אחד לפני סיום הליגה הסדירה. אשדוד נוצחה בשישי על ידי האלופה והמוליכה מכבי ת"א, 24:31, שרשמה את ניצחונה ה-20 מתוך 20 מחזורים!
לא באותה הליגה

הפועל אשדוד הפסידה לאלופה מכבי ת״א 31-24 והיא הסתבכה  בקרבות המיקום לקראת הפלייאוף העליון, לאחר שחולון גברה על מוצקין והשוותה את מספר הנקודות לאשדוד.

המשחק היה בשליטת הצהובים שהיו עדיפים על המגרש. מכבי התבססה על  ההתקפות מתפרצות מהירות שסיימו את הסיפור מוקדם מהצפוי. אשדוד תחפש את הנקודות החשובות בשבוע הבא מול רמה״ש. אשדוד זקוקה למעשה לנקודה אחת שיכולה להבטיח את המקום לקראת בפלייאוף.

אשדוד רחוקה 4 נקודות מהמקום ממנו לא עולים לפלייאוף, המקום התשיעי, כשנותרו 2 מחזורים, כך שנקודה תספיק. אבל אשדוד מנגד לא תרצה לסיים שמינית, כיא ז היא תפגוש את כמבי ת"א, לסדרה.

הבקיעו לזכות אשדוד: קריבוקאפיץ – 6 שערים, ישראל ביטרמן – 5 שערים, אדיר כהן- 4 שערים, ברק עמר ועמרי קושמרו -3 שערים כ״א, יוסי ביטרמן – 2 שערים, בר מסורי – שער אחד.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך