נצרת עילית הציעה לאוואט חוזה והוא סירב

נצרת עילית מהליגה הלאומית פנתה לרוני אוואט, עוזר מאמנה של מ.ס אשדוד והציעה לו חוזה לעונה וחצי. אוואט סירב, יוסי זוזוט מונה במקומו. תום מונד ייעדר מול כפר-סבא בגלל צהובים.
אוואט
אוואט. (טל.אקוקה)

נצרת עילית, מהליגה הלאומית פנתה לפני כשלושה שבועות לרוני אוואט, עוזר המאמן במ.ס אשדוד והציעה לו לקבל את תפקיד המאמן. אוואט דחה על הסף והודיע כי הוא נשאר נאמן למ.ס אשדוד.

לפני כחוד וחצי, החליטה נצרת עילית לפטר את מאמנה עידן בראון. הקבוצה חיפשה מחליף לתפקיד. כשנודע לה כי במ.ס אשדוד מונה רן בן שמעון לתפקיד המאמן, היא פנתה לרוני אוואט. נצרת עילית הציעה לאוואט שמכיר את הליגה הלאומית, לאחר שעלה עם מ.ס אשדוד בעונה שעברה לליגת העל, חוזה לעונה וחצי.

אוואט דחה את ההצעה על הסף. הוא הודיע כי הוא נשאר נאמן למ.ס אשדוד גם מתפקיד עוזר המאמן של רן בן שמעון. נצרת עילית פנתה ליוסי זוזוט שאימן את יבנה בעונה שעברה ומינתה אותו לתפקיד. אוואט ממשיך כעוזרו של בן שמעון. אגב ימים אחדים לאחר ההצעה, בן שמעון הורחק ל-4 משחקים ואוואט עמד על הקווים. במשחק הקרוב יחזור בן שמעון לקווים.

תום מונד קשרה של הקבוצה ייעדר מהמשחק מול כפר-סבא בשני (20.30, הי"א). מונד לא יישחק בגלל צהובים. השחקן שחזר לאחרונה לכושר משחק לאחר מחלה, הפך לבורג חשוב בקבוצה במערך של בן שמעון. חן עזריאל ורועי בקל מועמדים להחליפו.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך