סנדרו גוטאל עזב מרצונו בגלל מיעוט דקות

סנדרו גוטאל האוסטרי/קרואטי, שוחרר ממ.ס אשדוד. אבל מסתבר כי השחקן הוא זה שביקש לעזוב. פעם אחת ביקש והתחרט בפעם השנייה ביקש ועזב. דולי מנגה יחזור לאימונים מלאים רק בשבוע הבא.
זוג יפה

מ.ס אשדוד שיחררה לאחרונה שני שחקני רכש זרים, את הברזילאי ויגור ואת החלוץ האוסטרי-קרואטי, סנדרו גוטאל. עכשיו מתסבר כי גוטאל עזב את הקבוצה לבקשתו.

גוטאל שהוא בעל דרכון אוסטרי וקרואטי, מגיע ממשפחה מאוד מבוססת בקרואטיה. הכסף אינו הפקטור היחיד עבורו כך מסתבר. הוא פנה לפני יותר משבוע וביקש להשתחרר מהקבוצה מאחר ואינו מקבל דקות משחק. אבל לאחר 24 שעות חזר בו ואמר כי הוא מעוניין להתחרות על מקומו בהרכב.

גוטאל כזכור הובא לארץ על ידי יוסי מזרחי בעת ששימש כמנג'ר ורוני אוואט כששימש מאמן. עם הגעתו של רן בן שמעון הוא חש שהוא מקבל פחות דקות משחק ולכן הייתה הפניה.

לאחר המשחק מול מכבי פ"ת, כשגילה שהוא לא נכלל בסגל, הוא פנה שוב לאנשי הקבוצה ושוב ביקש לעזוב. נערכה איתו שיחה ובה הבינו באשדוד כי הוא לא חוזר בו. הצדדים הסתדרו כספית והשחקן עזב.

דולי מנגה קשרה של הקבוצה עדיין פצוע. מנגה מתחיל רק להתאמן עם כדור והוא צפוי לחזור לאימונים מלאים בשבוע הבא. המשמעות היא שלא יכלל בסגל הקבוצה לקראת כפר-סבא בשני.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך